Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:Oh jee, yak vind hij hier wel lekker.
Maar even voor wat anders zoeken. Van kopplaat (diverse diersoorten) gaat hij genadeloos aan de sch**terij.
Heeft erg gevoelige darmen en verdraagt veel niet. Wordt een lastige, iemand tips? Zijn er kluiven op basis van vis waar ze lang mee kunnen doen?
Esther schreef:veneri schreef:Oh jee, yak vind hij hier wel lekker.
Maar even voor wat anders zoeken. Van kopplaat (diverse diersoorten) gaat hij genadeloos aan de sch**terij.
Heeft erg gevoelige darmen en verdraagt veel niet. Wordt een lastige, iemand tips? Zijn er kluiven op basis van vis waar ze lang mee kunnen doen?
Het ligt er ook aan hoe hij ze kauwt, knaagt hij er rustig aan dan is er niks aan de hand. Wil hij er echt stukken vanaf bijten dan is de kans dat hij een kies breekt er wel. Als hij echt onbenullig bijt op knaagdingen dan breekt hij overal zijn tanden op, ook op kophuid.
veneri schreef:Esther schreef:Het ligt er ook aan hoe hij ze kauwt, knaagt hij er rustig aan dan is er niks aan de hand. Wil hij er echt stukken vanaf bijten dan is de kans dat hij een kies breekt er wel. Als hij echt onbenullig bijt op knaagdingen dan breekt hij overal zijn tanden op, ook op kophuid.
hij doet er heel rustig mee, meer wat afschrapen met de tanden dan echt kauwen.
julius_juut schreef:Wanneer je wel graag rawhide wil voeren maar gekochte kauwstaven niet meer vertrouwt kan je altijd nog zelf een hele rauwe huid kopen en die in stukken snijden en oprollen. Dan weet je zeker dat er niets in zit wat je niet in je hond wil hebben.
Eloya schreef:Ja hebt ook kauwbotten van bijvoorbeeld hert of paard. Deze doet mijn hond nu al vrij lang mee.
Deze site heeft ook nog andere kauwbotten.
https://www.happy-tails.nl/products/kau ... aa61&_ss=r
Echt heel triest van de overleden honden.
kiwiwitje schreef:Eloya schreef:Ja hebt ook kauwbotten van bijvoorbeeld hert of paard. Deze doet mijn hond nu al vrij lang mee.
Deze site heeft ook nog andere kauwbotten.
https://www.happy-tails.nl/products/kau ... aa61&_ss=r
Echt heel triest van de overleden honden.
Deze botten die je laat zien, komen van een van de leveranciers van Barkoo.En worden, al dan niet “white label”, bij meer bedrijven verkocht.
kiwiwitje schreef:Niet. Want dit soort botten zijn allemaal bewerkt. Dan moet je kijken naar echt 100% gedroogde snacks. Zoals kophuid staven etc.
Wat je bij durks bijv kan bestellen of pets nature
dierenfan schreef:kiwiwitje schreef:Niet. Want dit soort botten zijn allemaal bewerkt. Dan moet je kijken naar echt 100% gedroogde snacks. Zoals kophuid staven etc.
Wat je bij durks bijv kan bestellen of pets nature
En ook bij zooplus en bibita en k94dogs (laatste vind ik zeer fijne site met ontzettend leuke pakketten en aanbiedingen). Als je maar gedroogd spul neemt.
Ik kom nu op marktplaats best wat barkoo botten tegen. Allemaal mensen die ze niet meer durven voeren maar toch hopen (deels) geld terug te krijgen door verkoop. Weet niet of ik dat zou doen ik zou ze weg gooien en bij gezonde hond behouden is dat beetje geld veel waard.