Wat leuk! Wij proberen ook mee te doen Dit is Evi!
Kaplaars
Geplaatst: 31-12-24 17:40
Het vorige topic heb ik wel soms meegelezen, maar nu lijkt het mij wel tof om mee te doen!
Ik heb drie honden: een koningspoedel (grote poedel) puppy van vier maanden. Een herplaatser van minstens 15 jaar en een herplaatser waarvan we de leeftijd niet weten, waarschijnlijk 6/7 jaar.
Ohja en drie paarden
spookyskippy
Geplaatst: 31-12-24 17:45
Wat leuk! Ik probeer mee te doen! Heb 2 konijnen en 2 katten Alle dieren komen uit de opvang/asiel. Katten heb ik pas sinds 31 augustus dit jaar. Guus (L) en Mila (R) Guus hebben we bijna 6,5 jaar en Mila bijna 5 jaar Riffit, poes van 2 Pepe, kater van 7
Oh wat een leuk topic. Ik doe mee met Nala (eigenlijk Nela von Heesenhof,maar dat bekt niet zo lekker )
Renske_W
Geplaatst: 31-12-24 19:48
Wat een leuk idee! Ik ga proberen er iedere week aan te denken. Maar sowieso te weinig foto's van onze huisdieren.
Mijn kat Pippi Golden retriever Harley Koukleum, boerenfox Hummer En mijn maflinger Olivia, zij is momenteel aan het revalideren na een operatie.
Annienke
Geplaatst: 31-12-24 22:14
Ooooooh ik zie een donkere Golden voorbij komen
Ik ben dit jaar ook weer van de partij, heb het afgelopen jaar geen week gemist en ga dit jaar weer mijn best doen met mijn kippies, hond Nera en mijn vele (naamloze) vissen
Anna_98
Geplaatst: 01-01-25 00:08
Wat leuk, een 2025 topic. Ik zie al de nodige bekende huisdieren voorbijkomen en ook wat nieuwe gezichten
Ik zou graag mee willen doen met mijn 2 Maine Coon heren, Nero (Black Smoke met wit) & Koper (Black Tabby met Wit) beide 9 maanden oud en broers van elkaar.
Maar omdat het 1 Januari is, zal ik met 1 foto beginnen.
Ik ga ook proberen mee te doen. Onze Corgi (Daisy) is 8 jaar oud en onze Mechelaar (Max) 11 jaar. Hopelijk redt hij het tot eind 2025 want hij heeft ons al een paar keer flink laten schrikken de afgelopen 1,5 jaar.
Heb het topic in 2024 ook gezien, maar niet meegedaan. Misschien in 2025 maar doen. Meteen een stok achter de deur om wat meer te gaan fotograferen. Hier 2 poezendames en 2 paarden. Katten en paarden gelijk op de foto zetten gaat niet lukken maar misschien wissel ik ze af.
Hier een foto van 1 van de poezendames in zeer relaxte stand. Koppie ploft dan soms ineens neer.
Laatst bijgewerkt door BrankaZ op 01-01-25 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt