Mist schreef:Je zou de da voor mirataz kunnen vragen, dat smeer je in het oor om eetlust op te wekken, werkt vrijwel altijd. Maar ik zou nu onderhand toch wel een oorzaak willen weten, kun je niet naar een internist gaan bij een grotere kliniek?
Dat hebben we van de week al een keer geprobeerd maar had niet het idee dat dat iets deed helaas. Ik ga morgen wel echt op mn strepen staan. Dit duurt nou veel te lang zo
 . Toch ga ik de dierenarts bellen. Zal toch eens naar de zalf voor in zn oor vragen. Het rare is dat hij de ene keer wel eet en de andere keer krijg ik er niks in  
 hij oogt vanochtend ook best fit weer, hij is alert en loopt wat rond ipv alleen maar liggen en slapen. Ik weet niet of katten van emeprid ook beroerd kunnen worden. Want dat heeft hij gisteravond rond 8 uur voor het laatst gehad. En gisterochtend wilde hij ook wat eten toen hij een tijdje de emeprid niet gehad heeft.                                                         
  gelukkig is zn eten er wel in gebleven. Ik ga nog een keer alles voor leggen wat er hier allemaal gezegd is!                                                         

hij werd alleen weer niet lekker na zn cerenia tabletje. Ik hoop dat we vandaag nog wat meer eten erin gaan krijgen