Duhelo schreef:Ingrediënten Carocroc 23/12 Original hondenvoer
Vleesmix (27%), dierlijk eiwitextract (19%), maïs, tarwe, gevogelte (9%), dierlijk vet (gevogelte, rund), rijst, rijstzemelen, tarwegries, bietenpulp, gehydrolyseerde kippenlever, lijnzaad, mineralen.
Edgard:
Samenstelling
verse kip 40%, aardappel, erwten, erwteneiwit, kippenvet, lijnzaad, kippensaus, mineralen, visolie, kruiden 0,2% (goudsbloemblaadjes, brandnetel, braambesblaadjes, venkel, karwijzaad, kamille, melisse), mannan-oligosachariden (MOS), fructo-oligosachariden (FOS), mango 0,04%, bosbessen 0,04%, appels 0,04%, aardbeien 0,04%, wortels 0,04%, tomaten 0,04%
Carocroc zou ik als een alternatief voor een royal canin aanraden, als graanvrij niet persé een must is, maar is zeker niet vergelijkbaar met edgard cooper, puur al door het feit dat het niet graanvrij is.
Goedkopere alternatieven voor edgard cooper zijn: wolf of the wilderness, taste of the wild, simpsons
Simpsons is helaas echt niet goedkoop (meer).. ik was we super tevreden over, maar nu de zakken, waar ik voorheen rond de €75 voor betaalde, ineens bijna €100 zijn geworden, ga ik toch weer verder proberen