Er is nu een vriendin op bezoek met haar hond (Wonder de golden). En hij heeft al 3x door de kaarten gelopen waarmee we speelden. Maar wij mogen blij zijn dat we op zijn bank mogen spelen natuurlijk.
Ja! en ik geef hem juist extra brokken en gezonde pure snacks zoals konijnenoren, pens staaf etc.
Ik deed z’n tuigje en jasje af bij de dierenarts om hem te wegen. Hij deed alsof hij op de weegschaal ging staan. Keek me aan… en rende vet hard weg. Iedereen daar lachen natuurlijk. Ik zo “tja het blijft wel een teckel!”
Persoonlijke ruimte is iets heel fijns. Je moet er echt respect voor hebben. Zeker omdat je rekening moet houden met anderen. Je moet namelijk rekening houden dat je wel dichtbij genoeg bent. Zodat de ander je makkelijk kusjes kan geven en warm genoeg is.
Zo ligt hij al een tijdje. Kan dit met moeite typen.
Zoolgangster
Geplaatst: 21-12-24 12:48
Faringo schreef:
Ik ontdek je topic nu pas. Leuk om de avonturen van Jozi te volgen.
Ik ook! En ik ben nu helemaal verteckeld op Jozi!
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 21-12-24 12:50
Wat een schatje is het toch
Konstantine
Geplaatst: 21-12-24 13:10
Personal space? Kun je dat eten?
Marcella
Geplaatst: 21-12-24 13:32
Dit doet 1 van mijn katten ook.
Heel simpel weg met die telefoon en alleen mij aandacht geven.
Aandacht delen met een telefoon in je hand kan niet.
Heerlijk dier. Ik zou het zo moeilijk vinden om hem terug te geven aan zijn eigenaren!
Antonius
Geplaatst: 22-12-24 11:38
Zalig! Teckels zijn een heerlijk ras! Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met eentje en intussen hebben we er 4 En allemaal zoooo herkenbaar, geen personal space, bed opeisen, je personeel laten opdraven…
Waar blijft mijn eten??
Als de beste zon op tafel schijnt…
Groepsfoto waarbij we vooral NIET kijken naar waar we moeten
Altijd dichtbij vrouwtje knuffelen
Maar vooral de grote liefde van mijn leven
Majabeestje
Geplaatst: 22-12-24 12:56
Ik lees zoveel herkenning Onze teckel Novi is net zo'n portret. Wat een karakter hebben die beestjes.. Ik volg!
Die groepsfoto! Ik lag dubbel En dan beeld ik me de fotograaf in die op allerlei manieren, van een beetje gek naar erg onnozel doen, de aandacht probeert te trekken.