Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Crista schreef:Leuk om zo de verschillen te lezen zeg.
Soms ben ik wel eens bang dat ik onze hond te kort doe. Maar ik red het met werk, gezin en paard gewoon niet om nog meer te lopen met haar! Ze is blij en vrolijk, en ligt thuis meestal lekker te tukken in d'r mand, maar toch...
LaPluche schreef:Ik heb 5 Mechelaars, in de ochtend gaan we voor een poep en plas, daarna eten.
Rond 11 gaan we een grote ronde, ik woon dichtbij het kanaal en het bos, dat is meestal dik 1,5 uur.
Rond half 5 gaan we ook een rondje langs de beek, dit is een klein half uurtje.
En rond 10 doen we een korte poep en plas ronde.
Voor hele slechte dagen heb ik een loopband voor ze en met mooi weer ga ik ook om en om met ze fietsen.
Crista schreef:Leuk om zo de verschillen te lezen zeg.
Soms ben ik wel eens bang dat ik onze hond te kort doe. Maar ik red het met werk, gezin en paard gewoon niet om nog meer te lopen met haar! Ze is blij en vrolijk, en ligt thuis meestal lekker te tukken in d'r mand, maar toch...
xChantal94 schreef:Crista schreef:Leuk om zo de verschillen te lezen zeg.
Ik snap je gevoel helemaal TS. Altijd het idee of je niet te kort doet. Maar ik denk dat je op een forum zoals deze of hondenfora vooral de enthousiaste en actievere mensen treft en het daadwerkelijk gemiddelde hoeveel mensen met hun honden doen veel lager ligt.
En uiteindelijk, kijk naar waar je hond tevreden mee is!Hier is er 1 die tevreden is met 2-3 uur actieve beweging (wat niet altijd haalbaar is) terwijl de andere duidelijk is dat hij soms genoeg heeft aan meerdere kleine wandelingen.