Myfairytale schreef:Wintu schreef:Iemand ooit van Pawshake gehoord?
Ja en ik via hun ook een tijdje gewerkt.
Kan vast niet alles beantwoorden, maar wellicht kan ik je wel een beetje helpen met antwoorden?
Nou eigenlijk of het een beetje betrouwbaar is.
Nyaleti schreef:Pawshake (en Roover) zijn opzich wel fijne sites, je bent dan ook verzekerd voor het een en ander geloof ik. Nadeel: iedereen kan zich aanmelden natuurlijk. Voordeel: je kan reviews checken.
Maar met 4 honden en een niet- sociale zou ik ook niet 'zo maar' iemand durven kiezen en zou mijn voorkeur ook gaan naar naar een professional (ofja, niet iemand die occasional eens op past en ervaring heeft met Boomertjes).
Die Facebook groep die hier al ergens genoemd wordt, zitten echt wel fijne mensen bij. Ook mensen met heel veel ervaring en die vaak oppassen. Die door heel het land komen en dit ook als vakantie zien.
Je zou zelf een zoekertje kunnen plaatsen en dan niet te romantisch verkopen (veel mensen posten vooral dat ze prachtig wonen etc "ohja en even de honden uitlaten"). Dan filter je al een hoop mensen eruit.
We hebben al besloten inmiddels de niet sociale reu mee te nemen op vakantie. Dat scheelt al in onze kansen zeg maar. Dan heb ik nog twee roemeense teefjes en een boomer over. Romantiseren doe ik niet aan, want ik heb liever dat het mensen mee- dan tegenvalt zeg maar. Maar... we wonen idd wel in een prachtige omgeving waar menig mens zijn vakantie boekt
Maar goed ik heb aan huis ook nog konijnen, cavias, kippen, duiven en vogels. Paard staat op pension, dus dat hoeft niet en alle konijnen kunnen ook naar pension, want ik heb voornamelijk behoeftige diertjes zitten