Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SnuitjeLove schreef:Zojuist de DA gebeld. We kunnen vanmiddag om 16:15u terecht. Eerder helaas geen plek.
Haar oogje ziet er nog hetzelfde uit als op de foto. Het lijkt zelfs iets minder zichtbaar dan gister, de lichte pupil afwijking zie ik nu niet meer. Wel vind ik haar gedrag afwijkend. Ze slaapt veel en heeft vanacht ook de hele nacht bij ons in bed geslapen. Normaal is ze s'nachts de andere poes aan het opjagen of is ze haar speeltjes aan het slopen en mauwt ze ons om 05:00u wakker. Dat was dus nu niet zo en ze pruttelt normaal ook heel veel als ze door huis loopt en dat doet ze nu ook niet.
Jolliegirl schreef:Ik blijf bij een hoornvlies beschadiging.
Dan gaan ze vanmiddag kleuren bij de dierenarts om te controleren.
Behandeling kan vrij snel goed gaan hoor!
SnuitjeLove schreef:Jolliegirl schreef:Ik blijf bij een hoornvlies beschadiging.
Zou dat kunnen ontstaan door te wild spelen/vechten. Onze andere poes is haar drukte soms zat en die kan dan behoorlijk van zich afslaan.
SnuitjeLove schreef:Jolliegirl schreef:Ik blijf bij een hoornvlies beschadiging.
Zou dat kunnen ontstaan door te wild spelen/vechten. Onze andere poes is haar drukte soms zat en die kan dan behoorlijk van zich afslaan.