Helaas nog steeds niet vrij van verband, gaat de goede kant op, maar de hak herstelt iets trager doordat daar meer beweging en wrijving is. Denk dat we nu een 6tal dierenartsbezoeken verder zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hwn schreef:Maar waarom update je dat zo vaak? Ik zou vooral willen weten waar de kat is op het moment dat ik bijv. ga slapen (zou hem dan zeker graag 's nachts binnen houden, dan hoop ik wel dat hij zijn dagelijks speelkwartiertje om 4u 's nachts afleert![]()
).
Helaas nog steeds niet vrij van verband, gaat de goede kant op, maar de hak herstelt iets trager doordat daar meer beweging en wrijving is. Denk dat we nu een 6tal dierenartsbezoeken verder zijn.
maaaikkee schreef:Hier twee katten met beide ook een tracker om. Ik heb een tracker van het merk invoxia.
Wanneer je de tracker op on de 4 minuten update zet gaat de tracker minimal 5 dagen mee voordat je deze moet opladen. Je kan via de app bij houden hoe vol de batterij nog is en zo tijdig weer bij laden.
Er zit ook een nabijheidsradar op. Wanneer de kat binnen een x aantal meters is, kan je deze opsporen door in de richting te lopen waar de kat is volgens de app en er zit een lichtje op die je kan laten knipperen als de kat binnen de radar is, erg handig in het donker.
Ook kan je een range instellen waar de kat mag lopen, als de kat er buiten gaar dan krijg je hier een melding van en hetzelfde geld voor als de kat weer terug is in de range.
Ik gebruik de tracker nu iets meer dan een jaar en tot nu toe erg tevreden. Ze zijn wel wat duurder dan andere, maar je hoeft geen abonnement aan te schaffen, wat het in verhouding weer goedkoper maakt.
Mist schreef:Ik heb nu sinds 3dgn de weenect. Met de standaard instelling van om de 1min de tracker updaten ging hij 6uur mee. Gisteren op 5minuten gezet... wederom leeg voordat kat thuis was. Vanmorgen op 10minuten gezet...ben benieuwd of ie het nu 1dag redt.
Mist schreef:maaaikkee schreef:Hier twee katten met beide ook een tracker om. Ik heb een tracker van het merk invoxia.
Wanneer je de tracker op on de 4 minuten update zet gaat de tracker minimal 5 dagen mee voordat je deze moet opladen. Je kan via de app bij houden hoe vol de batterij nog is en zo tijdig weer bij laden.
Er zit ook een nabijheidsradar op. Wanneer de kat binnen een x aantal meters is, kan je deze opsporen door in de richting te lopen waar de kat is volgens de app en er zit een lichtje op die je kan laten knipperen als de kat binnen de radar is, erg handig in het donker.
Ook kan je een range instellen waar de kat mag lopen, als de kat er buiten gaar dan krijg je hier een melding van en hetzelfde geld voor als de kat weer terug is in de range.
Ik gebruik de tracker nu iets meer dan een jaar en tot nu toe erg tevreden. Ze zijn wel wat duurder dan andere, maar je hoeft geen abonnement aan te schaffen, wat het in verhouding weer goedkoper maakt.
Zijn jouw katten ook vaak hele dagen op pad?
Mist schreef:Dat kun je instellen idd. Maar zoals mijne nu staat zou je in het meest ongunstige geval pas 10 minuten nadat hij veilige zone verlaat een melding krijgen.