Main coon krabpaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:50

Afbeelding

Rhrpets! Hier niet stuk te krijgen. Hebben nu een standaard model met 20cm sisalpalen omgebouwd met hun losse onderdelen.
Voor onze senior waren sommige tredes te hoog, dus paaltjes van 30cm er tussen gedaan. Nu klimt hij weer boven op de keuken :+

Hebben ook nog losse palen staan op een bodemplaat. Palen van 20cm breed en 80cm hoog om lekker languit tegen aan te krabben. Vind het ook mooi dat het sisal zwart is :)

cursebreaker

Re: Main coon krabpaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 19:04

Die zwarte sisal vind ik ook wel echt tof ja! Mocht er ooit toch nog een andere krabpaal komen - al denk ik echt dat de huidige krabpaal Sansa’s hele katten leven mee gaat - wil ik ook eentje met zwarte sisal haha. En idd ideaal dat je zelf zo kunt samenstellen ook.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 19:09

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:41

Als wij het budget hebben dan willen we een van Petrebels voor onze siberen. Echt top spul

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 20:48

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:02

Wij hebben vorig jaar met Black Friday een pet rebels krabpaal gekocht. Met een Ragdoll en htk kat van beide 6 kilo en nog twee normale katten waren er al heel wat krabpalen gesneuveld en zelfs omgevallen }:0

Deze doet het tot nu echt super, ze klimmen ook graag in de palen omdat ze zo breed zijn

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:08

Ik heb binnen een grote staan van Pet rebels, die zijn echt super (ik heb meerdere maine coons) en buiten een hele mooie van Jungle meubelen. Die hebben hele mooie houten krabpalen en tonnen enz

Toevallig was de MC van mijn dochter vandaag model voor RHR en ook zij hebben hele mooie krabpalen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:36

Afbeelding
Deze krabpaal is 4 jaar oud, speciaal voor zware katten maar mijn Turkse Van van 6 kilo is een springer en geen klimmer en krijgt hem om.
Ik zoek ook een stevige vervanger voor deze krabpaal

Maris__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:40

Sodeletuut schreef:
Petrebels zijn echt geweldige palen!! Fantastische kwaliteit, super zwaar en degelijk. Hier 30 katten, en hij is nog in nieuwstaat.

[ Afbeelding ]

30?!? :wow: :=

Hier 3 katten maar ook heel tevreden met Petrebels +:)+

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 23:17

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 08:53

Gaat de krabzak wel ergens naartoe, dat kat een reden heeft om er in te klimmen....?

Ik heb hier een muurtje met een buitenhoek en dat hoekje bedekt met krabplanken.
Daar razen ze zo in omhoog om bij diverse mandjes en een touwbruggetje te komen :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 10:10

Petrebels is echt een aanrader, juist voor grote/zware katten :j

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 13:37

pmarena schreef:
Gaat de krabzak wel ergens naartoe, dat kat een reden heeft om er in te klimmen....?

Ik heb hier een muurtje met een buitenhoek en dat hoekje bedekt met krabplanken.
Daar razen ze zo in omhoog om bij diverse mandjes en een touwbruggetje te komen :D

Yep die gaat naar t plankje..haha wel over nagedacht uiteraard.
Maar hij gaat via de tafel.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 13:51

Ja hier is er maar 1 optie, ze moeten die hoek wel gebruiken :D

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-24 21:48

boedjang schreef:
Ik heb een krabzak klimpaal die aan plafond hangt. https://www.bol.com/nl/p/klimzak-voor-k ... androidapp

Doet er overigens niets mee haha.
Het mandje aan de muur vindt mijnheer wel fijn. https://www.bol.com/nl/p/cosy-and-dozy- ... androidapp

Een klimzak heb ik niet nodig. Ze beklimmen hier de zoldertrap het liefst vanaf de onderkant :')

Iedereen alvast bedankt voor de adviezen. Er staan een aantal tussen waar ik naar had gekeken.
Dus fijn om te horen dat die goed stevig zijn.

Ik heb overigens op alle verdiepingen wel iets staan.
In de woonkamer een krabton en een kleinere krab tipi
Boven op de overloop een krabton, in de logeerkamer een kleine paal, op de slaapkamer een rieten woontoren ( hier ligt mijn oudere kat vaak in)
En dan op zolder een groot krab/klim meubel van 1,80 hoog. (En denk ook zoiets breed)
En die op zolder is degene die vooral niet tegen de sloopkogels bestand is. Die zie je heen en weer zwaaien als ze aan het ravotten zijn. :+ en dan zijn ze nog maar 4kg en 6 maanden.

Maar dan heb ik alvast een idee waar ik voor kan gaan sparen. En uitkiezen wat er gaat komen.

Ik wil best wel geld uitgeven voor iets moois en goeds.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 21:51

Haha hier ook hoor ik heb 2 grote krabpalen staan. 1 in de woonkamer 1 op de kattenkamer. Dan staat we beneden nog wen hoge krabton en een kleine krabton. En boven staan nog 2 kleine paaltjes. En dan heb ik nog een krabmat liggen en een kittenkrabpaal die mijn oudje nu gebruikt als opstapje naar de bank. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 22:04

Ik had dan de RHR Quality Maine Coon Fantasy en daarnaast een krabmat die je ook aan de muur op/in een hoek kon ophangen bijv en 2 krabtonnen (Dionysus? vd Zooplus iig).
De grote krabpaal stond in de kattenkamer, de krabtonnen in de woonkamer en mijn slaapkamer en de krabmat lag in de gang.

Melzazu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 07:19

Het pretpark noemen vrienden van ons het krab- en klimmeubel die we hebben staan _O-

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-24 17:36

Gisteren een krabpaal besteld bij RHR Pets.

Dus ben heel benieuwd.
Krabpaal is 70 kilo in totaal. Dus die gaan ze niet zo makkelijk omver krijgen.

Het is deze geworden <3
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:44

Sabbientje schreef:
Gisteren een krabpaal besteld bij RHR Pets.

Dus ben heel benieuwd.
Krabpaal is 70 kilo in totaal. Dus die gaan ze niet zo makkelijk omver krijgen.

Het is deze geworden <3
[ Afbeelding ]

Heel mooi <3 ga je geen spijt van krijgen denk ik; de investering waard en idd qua gewicht staan die grote krabpalen van RHR echt heel stevig.

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:52

Gave krabpaal heb je uiteindelijk gekozen TS! Hier heeft onze poes ook een grote, stevige krabpaal van RHR Pets. Vorig jaar gekocht en madam is er nog steeds super tevreden over. Hij wordt echt dagelijks gebruikt. :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:56

Ik heb laatst ook nog een paal extra gekocht van Pet Rebels, Savanah.
Deze gebruiken ze ook actief boven.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 17:58

Gave krabpaal. Hier heb ik na 3 nestjes kittens 3 paaltjes moeten vervangen maar ze gebruiken die palen hier heel veel. Beneden staat de RHR pets en boven de Pet rebels

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:23

Het heeft mij 4 jaar gekost om te beslissen tot de aanschaf van een grote RHR Pets krabpaal, maar 2 jaar geleden de knoop doorgehakt en nog geen moment spijt gehad. Mijn twee rauwdauwers van Turkse Angora's gebruiken iedere cm, en er is nog steeds niets stuk. Geen stukje touw of stof.
Je zal veel plezier gaan hebben van die paal +:)+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 18:28

Wij hebben dan de Kilimanjaro deluxe en die is nu 4,5 jaar in gebruik. We hebben bij de golf sisal krab plank onderaan wel dat het versleten is door keer intensief gekrab en de plank waar haar voerbakjes op staan is een stuk stof los doordat ik met de stofzuiger wat enthousiast was. Voor de rest is alles echt nog zeer netjes. De sisal zit echt als een huis rond die palen ook.

Ik wil komend jaar dus wel sowieso die golf krab plank vervangen en vind het zo fijn dat dit zo kan; gewoon onderdelen vervangen die nodig zijn en zo kan het ding echt ontzettend lang mee.

Beste investering ooit. Nog steeds super blij mee. Voor ons nooit meer iets anders mochten er in de toekomst nog meer katten komen.