Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Travel_me schreef:Hier 2 katten. Eentje laat meestal iets staan, andere vreet altijd hele bakje leeg en zodra die kan begint die aan het restant van de ander. Die laatste wordt dan ook moddervet als die onbeperkt brokjes krijgt, die andere eet er niet meer of minder om
robeer schreef:Gewoon neerzetten. Een kat doet het het beste op onbeperkt. Van nature eet een kat 20 tot 25 keer per dag een kleine hoeveelheid. Dus als je niet zoveel voergiften kunt halen per dag is onbeperkt de manier.
xPareltje schreef:Ik heb helaas geen tips, maar ik lees wel graag even mee. Ik lees namelijk wel een aantal dingen waar ik ook wel iets aan kan hebben.![]()
Welk merk brokjes geven jullie eigenlijk?
xPareltje schreef:Ik heb helaas geen tips, maar ik lees wel graag even mee. Ik lees namelijk wel een aantal dingen waar ik ook wel iets aan kan hebben.![]()
Welk merk brokjes geven jullie eigenlijk?
TheNovelist schreef:Vanochtend bakje gevuld, toen heeft ze wel aardig wat gegeten (wat ik had verwacht) maar er zaten nog wel brokjes in! Niet helemaal op dus. Nogmaals beetje erbij gedaan om te voorkomen dat die toch leeg gaat (probeer dat te voorkomen anders krijg je wellicht weer hetzelfde probleem dat ze moet wachten op voer)
Overdag heeft ze her en der wat gegeten, maar liep ze soms ook gewoon naar het bakje, rook ze er aan, en ging drinken en liep daarna weer weg. Er zit dus wel een stop opnu alleen afwachten of ze toch niet teveel eet, maar dat weet ik pas na een tijdje observeren.
Net heeft ze nog wel wat happen gegeten in ieder geval.
@pareltje, ik geef momenteel Carnilove lamb&wild boar, voor gesteriliseerde katten.
xPareltje schreef:Welk merk brokjes geven jullie eigenlijk?
marleen_88 schreef:Hills TD, op aanraden van tandtechnisch dierenarts.