Edit
Zo hangt hij bij mijn herder erbij;
(Dit was de oude tracker, ik heb ondertussen een 2e van het laatste nieuwe model maar qua groottes zijn ze gelijk)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:De XL is idd echt wat groot ja. Ik heb voor mijn herder a 37kg de normale (sowieso was de XL er ook nog helemaal niet in ‘t begin toen ik de Tractive kocht voor het eerst) en vind die groot zat. De XL zou ik echt alleen kopen voor formaatje mini-pony zeg maar
Edit
(Dit was de oude tracker, ik heb ondertussen een 2e van het laatste nieuwe model maar qua groottes zijn ze gelijk)
[ Afbeelding ]
joyce83 schreef:cursebreaker schreef:De XL is idd echt wat groot ja. Ik heb voor mijn herder a 37kg de normale (sowieso was de XL er ook nog helemaal niet in ‘t begin toen ik de Tractive kocht voor het eerst) en vind die groot zat. De XL zou ik echt alleen kopen voor formaatje mini-pony zeg maar
Edit
[ Afbeelding ]
Ow nou deze is ook niet echt mini. Bedankt voor de foto!
Ook geen idee waarom ik twijfelben gewend met de boxers dat de meeste dingen toch wel in de grotere maat moesten. De springer reu zat in dezelfde maten als onze boxer teef maar het springer meisje nu is toch echt wel maatje kleiner
![]()
Many bedankt voor het doorgeven voor opladen, dat scheelt dan ook wel. Nou ik ben om, toch nog even bij man polsen hoe hij erover denkt. Maar voor mijn eigen gevoel toch ook wel fijn mocht er een keer iets mis gaan om welke reden dan ook.
Bagheera_206 schreef:@Josien_: Welke is het geworden?
Ik ben mij aan het oriënteren op een gps tracker voor op buitenritten. Welke hebben jullie voor jullie honden/katten/paarden en waarom die tracker? Heeft er iemand ook al ervaring met de Garmin Alpha LTE? Dat lijkt ook een prima alternatief naast de Tractive/weenect/etc.. Daarnaast heeft de Garmin ook multi-GNSS, waarbij hij dus niet alleen met bebouwing, maar ook in het bos een betere locatie kan bepalen. Alleen die aanschafprijs.![]()
![]()
Maar het abonnement voor een jaar is dan wel maar 60 euro.
10 seconden tracking: 11 uur
Dynamische tracking: 18 uur
2 minuten tracking: 45 uur