Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Flappus al naar gekeken? Die doen ook aan pension/opvang, al weet ik niet of ze dit voor katten ook doen. Een mailtje of belletje kan altijd. Lijkt in ieder geval net iets goedkoper. Afstand is even de vraagMaar dat is aan jullie.
lieke2 schreef:Hoe doen jullie het voor jezelf zonder badkamer en wc
SnuitjeLove schreef:lieke2 schreef:Hoe doen jullie het voor jezelf zonder badkamer en wc
Er word voor overdag een dixie buitengeplaatst en s'nachts een klein chemisch toilet voor binnen. Douchen was nog onbekend, maar kunnen we eventueel ook op mijn werk wat hier in de buurt is. We zijn kampeerders dus primitief leven gewend. Maar al met al zal het niet een hele chille periode worden gok ik.
SnuitjeLove schreef:lieke2 schreef:Hoe doen jullie het voor jezelf zonder badkamer en wc
Er word voor overdag een dixie buitengeplaatst en s'nachts een klein chemisch toilet voor binnen. Douchen was nog onbekend, maar kunnen we eventueel ook op mijn werk wat hier in de buurt is. We zijn kampeerders dus primitief leven gewend. Maar al met al zal het niet een hele chille periode worden gok ik.
beert schreef:Wij hebben het ook weleens gehad met een huurwoning. Ze deden dan bij een rij huizen dezelfde werkzaamheden. Dus eerst bijvoorbeeld de badkamer slopen en de dagen erna bij de buren. Het is dus ook niet gezegd dat je 15 dagen in het lawaai zit. Als ze non-stop werken in een huis, kost het echt geen 15 werkdagen.
Ik zou de katten lekker thuis laten. Wat hier al gezegd is, katten hechten zich aan hun omgeving. Radio aan zal ook wel wat helpen. Ik denk dat jullie het zwaarder krijgen dan de katten met de dixi
Citaat:Vrijdag 08-03-2024 sloopwerk
Maandag 11-03-2024 leidingwerk elektra
Dinsdag 12-03-2024 en woensdag 13-03-2024 aanpassen leidingwerk
Woensdag 13-03-2024 later in de middag instrijken bestaande plafonds
Donderdag 14-03-2024 t/m donderdag 21-03-2024 tegelwerk en metselwerk
Vrijdag 22-03-2024 droogdag tegelwerk
Maandag 25-03-2024 stukadoren plafond
Dinsdag 26-03-2024 afmonteren sanitair
Woensdag 27-03-2024 afmonteren elektra
Woensdag 27-03-2024 deurarchitraven monteren
Woensdag 27-03-2024 later in de middag afkitten van de badkamer