Dan is een Furby of tamagotchi beter hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel_k schreef:Ik zou er zelfs met mijn volwassen kat die inmiddels wat nare behandelingen achter de rug heeft, heel erg geïnteresseerd in zijn. Inderdaad voor de positieve associaties.
Mars schreef:Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen een oefentripje of kennismakings, puppy/kittenconsult ‘gedoe’ vinden. Wat zullen die het zwaar hebben met kattenbak schoonmaken, uitlaten, poepjes en plasjes ruimen of andere normale zorg en training bieden aan hun dier.
Mars schreef:Ik verbaas me er echt over hoeveel mensen een oefentripje of kennismakings, puppy/kittenconsult ‘gedoe’ vinden. Wat zullen die het zwaar hebben met kattenbak schoonmaken, uitlaten, poepjes en plasjes ruimen of andere normale zorg en training bieden aan hun dier.
Little_Gift schreef:Hier in België moeten ze dus verplicht gesteriliseerd of gecastreerd worden alvorens het nest te verlaten en dat betekent helaas dat ze dus voor 12 weken vaak al gesteriliseerd of gecastreerd worden...
Echt vreselijke praktijken maar het is verplicht vanuit Dierenwelzijn Vlaanderen helaas...