Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline_S_S schreef:Hier ook nooit een kap of rompertje gebruikt. Wel wou mijn poesje twee dagen niet eten/drinken na de sterilisatie. Ik kon toen bij de praktijk een blikje voer ophalen, welke ik kon verdunnen met water. Hier zat extra geur en smaak aan en zat vol nodige voedingsstoffen. Dit begon ze meteen op te likken en begon vrij snel op de knappen en weer zelf te eten en drinken. Ik geloof dat het van royal canin was? Wellicht nog de moeite waard, om haar wat aan te laten sterken.
Berdien schreef:Zolang ze 'gewoon' wast en niet overmatig of aan de wond gaat knagen, lekker laten wassen hoorDat was ook het eerste dat Cookie (die haarbal met die kale buik
) deed. Ze ruiken natuurlijk helemaal raar, er zit een wond.. Logisch dat ze willen wassen. En met mate kan dat helemaal geen kwaad
Koper schreef:Is ze inmiddels schoon genoeg naar haar zin?
Wat is ze mooiMijn eerste kat was ook een cypers met rood, maar die had niet zo veel wit als jouw poes.
Nienke89 schreef:Tilmar schreef:Mijn kat deed dit ook na sterilisatie. Ze vertikte het om te lopen.
Ik heb haar een paar dagen bij haar eten gezet. Naar de kattenbak ging ze uiteindelijk zelf toch maar lopen.
Toen het rompertje uit ging heeft ze echt hele huis rondgesjeesd.
Ik denk dat als je het een paar dagen kan rekken je al wat veiliger bent met de wond, ze genezen wel snel.
Na hoeveel dagen deed jij het rompertje uit?
Koper schreef:Geen idee, ik zou morgen even de dierenarts bellen als je het wil weten.
Denk trouwens niet dat een rompertje hier veel verschil zou hebben gemaakt.
Is je kat verder in orde? Eet en drinkt ze, doet ze gewoon haar normale ding?