Ik heb inmiddels de balkons afgezet met schermen en netten. Hij heeft voor de zekerheid een Boes track & trace bandje

Hij komt alleen op het balkon als ik er ook zit. Hij is dan wel enorm geïnteresseerd in de buitenwereld. Schrikt ook nergens van. Luide motors, sirenes, honden.

Betreft zijn gezondheid; hij gaat vrijdag naar de kattenkliniek
. Hij heeft het laatste jaar ook geen vaccinaties of controles gehad (tenminste, niet volgens zijn boekje). Ik vermoed ook dat Boes artrose heeft, zoals iemand hier al noemde. Wil ook advies over voeding en de chip aan mijn gegevens koppelen is ook nog al een gedoe. De vorige eigenaar moet dan bij PetBase een koppelcode aanvragen, maar niemand weet hoe het zit wanneer de oude eigenaar er niet meer is… Hij krijgt nu nog gewoon de Lidl brokjes die hij voorheen kreeg en elke dag een half blikje senior voer van vitalstyle. Moet zeggen dat hij de brokjes niet veel eet. Hij is wel echt uit zijn schulpje gekropen. Hij komt lekker knuffelen en slaapt bij mij in bed (wel met elk uur wat gejank). Hij wil af en toe ook wel spelen. Vooral het laserlampje vindt hij erg leuk!
hopelijk kan je nog lang van Boes genieten! Hoe oud is hij?
) en laten oplossen of evt. oplossen in wat water en met een spuitje dan in zijn bekkie doen. Ik heb dat altijd in huis en het haalt de scherpe kantjes van het rouwproces maar maakt niet duf of slaperig.