Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Hoeveel geiten yoghurt kun je toevoegen aan het menu? En is dit dan dagelijks, of net als een eitje wekelijks?
Ben nu idd stap voor stap nieuwe dingen aan het proberen.
Zijn er trouwens mensen die sprotjes geven? Zo ja, waar koop je dat? Zag het bij de AH niet liggen namelijk.
@furst, een likmat al geprobeerd? Daarbij moet hij het voer er echt vanaf likken. Slowfeeder is denk ik toch net weer wat anders? Heb je eventueel bloed laten prikken op tekorten van vitamines en mineralen ?
XxDiandraxX, fijn dat het nu goed gaat!
Oh en er schiet me nog een vraag binnen. Ik las dat zo af en toe lever een goede toevoeging was, alleen haalt Ted daar echt zijn neus voor op. Vers hoeft hij het niet en gedroogd ook niet. Iemand een idee voor een vervangend iets? Of is het geen probleem als hij dat niet eet? Hart van kip of rund is hij wel gek op! Vers en gedroogd.
kiwiwitje schreef:Sommige mixen verwerken lever.
Iedere dag een scheutje kan prima
Sprotjes kun je vaak wel bestellen bij bijv floris vlees. En lidl heeft grote sardienen met de spaanse week
Citaat:20% van het totaal gewicht orgaanvlees; waarvan 10% pens en 10% orgaan zoals lever, nier en hart
Maartje_M schreef:Ugh onze hond houdt dus blijkbaar niet van konijn en eendik had al even de hoop dat hij nu gewoon alles zou eten maar hij is blijkbaar net zo kieskeurig als met zijn brok
zou het per merk nog schelen of zou het echt aan het soort vlees liggen?
Maartje_M schreef:Het konijn was Alaska en de eend Haaks Barf. Van beide merken eet hij andere smaken wel. Vooral kip wordt hij erg blij van. Ik durfde het nu niet van andere merken mee te nemen
Waar ik heen ga hebben ze naast deze merken alleen runner en energique die beide in porties verdeeld zijn al. Energique vindt hij echt heel lekker, de runner heb ik nu voor het eerst mee naar nog niet gevoerd
Maartje_M schreef:Hij rook aan de Alaska konijn en heeft er niet eens van geproefd. Zelfde met de haaks eend, niet eens proeven. Dus ik vermoed dat het niet aan de hoeveelheid nier ligt maar toch de diersoort?
Ik wil wel een keer ergens online een en ander bestellen voor de variatie, maar eerlijk is eerlijk, hier in de fysieke winkel zijn de prijzen echt beduidend lager dan online en met een grote hond is dat niet vervelend
Maartje_M schreef:Als hij het weigert, krijgt hij de volgende maaltijd gewoon wat anders. Dit waren allemaal recht uit de winkel worsten dus ik hoop dat ze gewoon vers genoeg waren.
Maartje_M schreef:Ugh onze hond houdt dus blijkbaar niet van konijn en eendik had al even de hoop dat hij nu gewoon alles zou eten maar hij is blijkbaar net zo kieskeurig als met zijn brok
idylle schreef:Ik mag volgend weekend m'n pup ophalen. Na een aantal dagen wil ik die over gaan zetten op kvv. Is energique daar een goed merk voor? Ze hebben 2 a 3 smaken voor pups. Moet ik dit nog combineren met een ander merk?
Ik zag bij pets place zoo en zo ook nog een ander merk liggen van ik dacht carnibest.
Avalanche schreef:Maartje_M schreef:Ugh onze hond houdt dus blijkbaar niet van konijn en eendik had al even de hoop dat hij nu gewoon alles zou eten maar hij is blijkbaar net zo kieskeurig als met zijn brok
Is het soort vlees. Mijn Duitse Herder blieft ook geen konijn of haas en geit vindt hij ook niet lekker. De smaak is te scherp denk ik.
Eend meng ik met zalm, dat vindt hij echt heerlijk.
Overigens ook hier heel goede ervaringen ermee. Ik voer echt al jaren kvv. Mooie goede vachten ook, op brok waren die vachten lang zo fraai niet.