Biocat fresh heb ik. Je hebt ook een fijnere variant, met paars op de zak als ik het goed heb.
Uitloop valt reuze mee. Ik heb er matjes van de action voor liggen (zijn eigenlijk voor onder de voerbakjes) en die vangen veel op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Wij hebben de Biokats Classic. Alleen uitloop direct voor de bak. Heel tevreden mee, vormt goed klonten.
NinaCharlie schreef:Ik gebruik de BioKat Fresh maar het valt mij de laatste tijd op dat het urine amper opneemt en dus niet goed klontert, zijn er meer mensen die dit hebben?
Annash schreef:die matten heb ik ook ja, ik ben er enthousiast over. Verder staan ze momenteel op biocat classic. Ik had eerst die van de Albert Heijn, maar die is zo fijn dat ik het echt overal tegen kwam.Ik heb een speciaal matje tegen de uitloop, die vangt heel veel op. Super makkelijk schoon te maken. Dit idee: https://www.bol.com/nl/nl/p/kattenbakma ... tIQAvD_BwE
Boras schreef:Voor ons niets anders dan kattengrit van de Lidl of van AH 4-voudige Hygiëne.
Goed en goedkoop.
laura1987 schreef:Artimes schreef:Ik heb vele soorten grit gehad, en nog steeds, maar ze lopen allemaal uit, blijft toch tussen de pootjes plakken
Dank je voor je reactie.
We hebben nu fijn en grof grit, maar je merkt dat het fijne veel meer uitloopt.
Ze hebben een eigen kamer waar de kattenbakken in staan, dus een beetje uitloop is niet erg.
Zijn overigens langharige katten, dus zal wel extra aan hun pootjes blijven hangen ook.