Duhelo schreef:Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik zou zeker de weg van het KVV op proberen te gaan.
Hier met een moeilijke eter wel de ervaring dat ze een aantal soorten altijd wel eet. (en een aantal ook niet, maar goed).
Wat hier ook opvalt is de textuur, konijn eet ze bv niet graag in de gemalen variant, maar ze eet wel een konijnenpoot (inclusief bot) graag.
Topdog in Wetteren is een speciaalzaak in kvv en barf, deze maken zelf hun vlees en heeft ook een lange opleiding gevolgd. Ik gok dat dit misschien wel ver is voor jou, maar zeker de moeite waard om met deze casus eens contact op te nemen. Hij kan normaal ook mixen naar wens samenstellen.
Ik zou dus eens naar een goede kvv winkel gaan, een aantal enkelvoudige soorten vlees/vis halen (en als je kan ook dingen met bot, eens kijken of die dat liever eet) en desnoods zelf gaan samen stellen met hetgene die mag.
Worden er ook geen gekookte groenten gegeten, of dat wel?
Een osteo is ook nooit een slecht idee
Heel erg bedankt voor deze zeer informatieve uitleg en referentiepunt. Maakt niet uit hoever het is, als het maar werkt. We hebben denk ik, heel België en Nederland al bijna gezien voor onze beestjes

Gekookte groenten heb ik nog niet geprobeerd bij hem, enkel rijst en vlees.