Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KootMiraDrum schreef:Dier kan wel "leeg" zijn, maar er gaat ook weer water in he, dat moet er ook weer uit.
Wij gebruiken wat schoonmaakazijn en water. Helpt niet voldoende naar mijn mening, ik zou er meer op willen gooien, maar man des huizes is bang dat de grond dan verzadigd raakt (met deze hitte n.m.m. absoluut niet, maar ja).
tinker_sally schreef:Mijn ouders hebben 6 honden die ook in de tuin plassen en poepen.
Die gebruiken liberte all in one geurverwijderaar. Staat altijd een gieter klaar gevuld daarmee en schuurborstel
Hebben verschillende geuren en die ruiken lekker. Je ruikt daar niets van de plas of poep
loez schreef:Ik gebruik dit voor onze kennels. Op aanraden van Kiwiwitje
https://libertedogsupply.com/
Je doet er best wel even mee én de geuren zijn heerlijk
Cayenne schreef:Het kan natuurlijk ook zijn dat je het als baas (omdat je er aan bent gewend) zelf niet meer ruikt..
Dan kan het voor anderen wel nog steeds storend zijn.
Ineke2 schreef:Ik zit echt vol verbazing te lezen dat het blijkbaar op zeer regelmatige basis voorkomt dat honden in de tuin hun behoefte doen en dit maar heel normaal gevonden word door de baasjes.
Buiten een ongelukje om ( hond diarree, of pup ofzo ) sta je dat toch niet toe als je in een woonwijk woont met buren vlak naast je?![]()
Dan moet je blijkbaar meer / langer gaan wandelen met je honden.
Ineke2 schreef:Ik zit echt vol verbazing te lezen dat het blijkbaar op zeer regelmatige basis voorkomt dat honden in de tuin hun behoefte doen en dit maar heel normaal gevonden word door de baasjes.
Buiten een ongelukje om ( hond diarree, of pup ofzo ) sta je dat toch niet toe als je in een woonwijk woont met buren vlak naast je?![]()
Dan moet je blijkbaar meer / langer gaan wandelen met je honden.