Ervaringen Apple Air-tag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 14:40

@needje: wauw… <3

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-23 14:44

Coco4life schreef:
Wij hebben het bij de hond, het werkt heel goed! Zeker het proberen waard.
Alleen een nadeel: je kan het maar met 1 account zien

Als ik me niet vergis kunnen er 5 accounts aan gekoppeld worden, wel afhankelijk van je IPhone, nu vind ik dat verder niet zo erg, we zijn toch maar met z’n tweeën.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:14

7September schreef:
Ik heb een AirTag aan het halster van mijn paard gehad. Ze gooide die steeds af en dan kon ik door het gras gaan zoeken. Met AirTag moet je wel het hele weiland door tot je +/- 50 meter in de buurt bent van de AirTag.
.

_O- _O- _O-
Ik voorzie ingebouwde AirTags in hoefijzers! :')
Dan vind je altijd je ijzer terug in een groot weiland.

femkepien

Re: Ervaringen Apple Air-tag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-23 16:29

Wij hebben het ook bij onze katten. Tot nu toe gaan ze nog niet heel ver weg maar kunnen zich goed verstoppen waardoor het wel makkelijk zoeken is als ze hem om hebben.
Afbeelding

Volledig elastieke bandje en houder gekocht via bol.com. Is speciaal houder voor aan halsbandjes.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 06:57

dorothea schreef:
Coco4life schreef:
Wij hebben het bij de hond, het werkt heel goed! Zeker het proberen waard.
Alleen een nadeel: je kan het maar met 1 account zien

Als ik me niet vergis kunnen er 5 accounts aan gekoppeld worden, wel afhankelijk van je IPhone, nu vind ik dat verder niet zo erg, we zijn toch maar met z’n tweeën.

Vanaf IOS 17 heb ik begrepen :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 07:13

Een van mijn catsits had er eentje om, ideaal om in te checken en te zien waar de fluff zich bevind! Je hebt verschillende opties voor bandjes waar je de AirTag eenvoudig in kunt doen, dus ik zou zeker even kijken wat voor jouw kat goed werkt.

Aanvullend gebruik ik zelf AirTags in al mijn tassen, deze zijn allemaal goed te volgen en ik ben er tot dusver tevreden over!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 17:09

Als het goed is zijn ze zojuist bij de buren bezorgd (helaas nog niet thuis) dus ik ben benieuwd.

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 18:15

Ik heb AirTags gehad voor mijn beide katten. Ik woon aan de rand van een dorp met daar om heen veel weilanden. Ik vond het niet prettig werken. De kat die veel bij huis bleef geeft eigenlijk alleen melding als ie thuis is en de andere kat die heel ver weg loopt en dus veel in de weilanden is, had zeer zelden verbinding.

Ik heb nu een gps tracker van Weenect. Hij is fijn van formaat en heel licht! Locatie altijd nauwkeurig, kan geluidjes afspelen en live tracken waardoor je precies weet waar je kat is.
Voor de AirTags had ik een van Tractive. Die werkten hier ook niet goed en waren groot en zwaar.

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-23 21:17

Ziet er ook zeker interessant uit. Zou ook wat voor onze staleigenaar zijn. Die gebruikt nog een ‘wurgbandje’ met een kokertje :(