Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:De bloeduitslagen waren goed dus ze konden niks vinden. Ik kreeg pijnstillers mee om te zien of hij dan zou veranderen. Er stond op de verpakking bij diaree en overgeven direct stoppen. Een half uur na het geven ging hij rondjes rennen, hij werd echt ziek.
De hele nacht heeft hij recht op gezeten en vandaag kroop hij weg. Na een avond bibberen heeft hij net wat vlees op. Hij is eindelijk rustig en hij slaapt nu. Die pillen gaan de prullenbak in. Hij heeft duidelijk last van zijn maag.
Punz schreef:En misschien niet denken dat dierenartsen niets weten en tegelijkertijd de kruidengoeroe’s blind volgen
Ik wordt hier zo moe van. Kritisch blijven denken is prima, maar weigeren een adequaat regulier traject in te zetten OF de mogelijkheid in overweging te nemen dat de eigen waarneming misschien door ongerustheid of wat dan ook wat gekleurd is …dáár maak ik me serieus zorgen over.
Palmera schreef:Mijn nekharen gaan overeind staan van dit soort topics.
Tuurlijk, alles kan door stress, warmte, kou, etc, erc.
Feit is dat je aangeeft dat er al langer aangemoddert word, er zijn vast verschillende weertypes en stressniveaus voorbij gekomen in die tijd!
Laat die hond GOED nakijken! Dat arme ding.
marleen_usar schreef:De bloeduitslagen waren goed dus ze konden niks vinden. Ik kreeg pijnstillers mee om te zien of hij dan zou veranderen. Er stond op de verpakking bij diaree en overgeven direct stoppen. Een half uur na het geven ging hij rondjes rennen, hij werd echt ziek.
De hele nacht heeft hij recht op gezeten en vandaag kroop hij weg. Na een avond bibberen heeft hij net wat vlees op. Hij is eindelijk rustig en hij slaapt nu. Die pillen gaan de prullenbak in. Hij heeft duidelijk last van zijn maag.
Dorine92 schreef:Palmera schreef:Mijn nekharen gaan overeind staan van dit soort topics.
Tuurlijk, alles kan door stress, warmte, kou, etc, erc.
Feit is dat je aangeeft dat er al langer aangemoddert word, er zijn vast verschillende weertypes en stressniveaus voorbij gekomen in die tijd!
Laat die hond GOED nakijken! Dat arme ding.
Mijn nekharen gaan overeind staan van dit soort reacties. Je doet alsof ze 1 of andere hondenmishandelaar is terwijl ze een topic opent over de hond en al aangeeft dat ze hem laat onderzoeken, en dat dus nu ook aan het doen is.
Dit soort reacties vind ik echt zoeken naar drama