Wiwabalia schreef:TS, wat zoek je?
Wij zijn op zoek naar een goed huisje voor onze Duitse Herder, vragen hier wel een vergoeding voor omdat ik ook graag wil weten dat hij goed terecht komt maar het gaat ons echt niet om het geld.
Helaas door veranderde situatie thuis hebben wij minder tijd voor hem zoals vroeger het geval was, en het is echt een hond die veel moet lopen en/of aan het werk gezet moet worden. Het is verder geen probleem-hond, is zindelijk, sloopt niks in huis, luistert goed, sociaal (gaat met dagjes weg naar de hondenopvang).
Als je interesse hebt, mag je PBen.
Harstikke bedankt en ook aan alle , die mij tot nu toe met herplaatsers pb't hebben.
Een jonge of energieke hond is nu geen optie voor Esra en ons - want zij is met haar 10 echt niet meer voor lange wandelingen of "werk" enthousiast te maken.
En spelen met andere hond is max 5 min en dan rusten.
Inmiddels heb ik onze missie "maatje" vinden even weer op hold gezet.
Mevrouw's gedrag past mij zo helemaal niet...
zij is niet alleen siep maar ook TE rustig.
Haar eetpatroon is van wandelnde stofzuiger verandert in " hmm, eten? Naja,moet dan maar"
Ook in omgang met andere bekende honden, met die ze anders wel een sprintje trok.
En wat nog rarer is : bepaalde teefjes waar zij een bloedhekel aan heeft - die negeert ze nu.
Al met al een compleet andere hond.
Dus ik ga even eerst met haar naar de DA om haar grondig te laten checken.
Is alleen een ondebuikgevoel maar ik verdenk haar, dat zij zich zolang Léon er was, op ergens een manier heeft "groot" gehouden en dat er onderliggend iets speelt.
Voor de rest blijf ik erbij dat ik de ontwikkelingen in "herplaatsland" op internetplatformen een hele rare vind.