Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Met Cytopoint weinig ervaring alleen hoor ik vaak dat het een groot deel van de klachten afneemt maar niet alles..
Maar kijk eens naar FlexRex Allerrelief. Met mijn hond ook van alles geprobeerd (hij heeft niet heel erg gelukkig) en zijn er helemaal vanaf sinds ik FlexRex geef.
Het is geen wondermiddel natuurlijk maar het kan wel helpen de scherpe randjes eraf te halen.
Hettieheks schreef:Hier goeie ervaring met artuvetrin ondanks blootstelling aan hetgeen de hond allergisch voor is. O.a gras en bomen die ook in onze omgeving staan. Wel ondersteuning met apoquel in het voorjaar
Freekieee schreef:Niet lang geleden kreeg mijn hond ook opeens erge reactie. En later door meerdere symptomen kwamen we uit op omgevings allergie.
1 shot prednison gekregen. En gaan googelen.ik ben begonnen met curcuma te geven. 1 x heeft ze nog een reactie gehad. Ik gok dat ergens in t gras zit. Want elke x kreeg ze t zodra ze erg door t gras rent.
Tot nu toe gaat het erg goed
Rosannee_ schreef:LDRD schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met Hypothyreoïdie bij honden?
Mijn hond heeft een traag werkende schildklier. Helaas is hij ook allergisch en doet de schildkliermedicatie voor jeuk en huid problemen niks. Hij is wel een stuk levendiger en afgevallen.
Hettieheks schreef:Hier goeie ervaring met artuvetrin ondanks blootstelling aan hetgeen de hond allergisch voor is. O.a gras en bomen die ook in onze omgeving staan. Wel ondersteuning met apoquel in het voorjaar
Aife schreef:Freekieee schreef:Niet lang geleden kreeg mijn hond ook opeens erge reactie. En later door meerdere symptomen kwamen we uit op omgevings allergie.
1 shot prednison gekregen. En gaan googelen.ik ben begonnen met curcuma te geven. 1 x heeft ze nog een reactie gehad. Ik gok dat ergens in t gras zit. Want elke x kreeg ze t zodra ze erg door t gras rent.
Tot nu toe gaat het erg goed
Hoeveel curcuma geef je?
LDRD schreef:Rosannee_ schreef:
Mijn hond heeft een traag werkende schildklier. Helaas is hij ook allergisch en doet de schildkliermedicatie voor jeuk en huid problemen niks. Hij is wel een stuk levendiger en afgevallen.
Dank je Rosannee. Is duidelijk waar jouw hond allergisch voor is en wat doe je daaraan? En helpt het ook?
Wij zijn nog volop met onderzoek bezig namelijk en alle opties liggen nog op tafel. Hoe eerder we bij een goede diagnose zijn hoe liever natuurlijk.