Whaahahaha wat een geweldige namen komen er voorbij!
Welke mij zijn bijgebleven:
- zwartAchterwerk - 2 katten: Mevrouw en Meneer - 3 katten: babelutte, praline en pistache - sjonnie walker
Die google vind ik geweldig
Anastasia24
Geplaatst: 24-01-23 03:07
Ik kies hier voor alle dieren een poging tot vrolijke naam dus is er automatisch eigenlijk al een 'vrolijke' herinnering bij betrokken. Eentje van mijn paard die hij al had was Aladdin, moest er erg aan wennen, maar ''Al'' klinkt in verschillende zinnen toch wel erg leuk als je niet snapt dat het over een naam gaat. De kat heet Taco, cavia's Chinnamon, Roll. 2 cavia's dus he. Rick & Mick de degoes, ja daarvoor was er nog een Nick. Alvin, Simon & Elanor voor de eenkoorns. Pink voor mijn hamster.
Wij hadden ooit een hele blije Collie uit het asiel, ze heette eigenlijk Pearl. Maar ze was zo vrolijk, dat we haar Happy genoemd hebben. Wel heel letterlijk Heppiedepeppie werd dat ook wel
Dat kater van mijn zusje heet Poes. En de kat van mijn schoonfamilie heeft Pils(je).
Suzanne F.
Geplaatst: 24-01-23 08:13
Wat een leuke namen zitten ertussen! Lijkt me met Google en Siri wel lastig kunnen worden. Ik houd ook wel grappige namen of juist hele ‘droge’ namen zoals Bert ofzo. Onze Jack Russel heette Foefie, die heb ik ook nog nooit gehoord, alleen later ooit in de Donald Duck gelezen voor een poedel.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 24-01-23 08:14
Een kennis van ons heeft 2 hangbuikzwijntjes: Karbo en Naadje.
Suzanne F.
Geplaatst: 24-01-23 08:15
Cayenne schreef:
Ik heb nog helemaal geen hond, maar als het er ooit van komt en het bij hem/haar past is Tup echt een naam waar ik blij van word. Ik zie het al helemaal voor me, zo'n blij harig ding, Tuppie de puppy
sanowa
Geplaatst: 24-01-23 08:28
Cayenne schreef:
(Pooh was een zwerf kitten. We konden eerst hem vangen en daarna mama pas)
We hebben ooit een loslopende teckel gevonden ontsnapt uit de tuin. Bleek Unox te heten
Mo_86
Geplaatst: 24-01-23 08:49
Onze kat heet Bert maar hij (kater dus) reageert eigenlijk beter op Poes. We noemen m ook vaker Poes dan Bert.
De hond heet Billy en die naam is lekker onzijdig. Met een reden want ze is eigenlijk een hermafrodiet, geboren met mannelijke en vrouwelijke geslachtsorganen (is weggehaald door de stichting die d’r in Spanje van straat plukte). Ze is qua gedrag echt een dametje dus voor ons is het wel echt een teefje hahaha.
KimD
Geplaatst: 24-01-23 08:50
Vroeger kwamen twee hondjes bij mijn oom & tante in het hotel die Soeker & Kruijmel genoemd waren, Suiker & Kruimel op zijn NL. Later kwam daar ook nog een Millik bij, op zijn NL Melk. Heb er nog ergens foto's van.
Onze eigen dieren hebben geen grappige namen, wel passende namen.
Het meest creatieve bij de katten is Pim & Pom, naar Jip & Janneke, zwart-witte broers.
Ik kwam op reddit laatst een hond tegen die cheese stick heette
Onze hond heet Appa, naar de vliegende bizon
ElfBeau_067
Geplaatst: 24-01-23 08:59
Haha ken een hondje dat Takkie heet, toevallig ook een teckel.
Verder kan je bevoorbeeld ook je hond vernoemen. Zelf vind ik Yara ook een vrolijke naam. Maar onze hond is een reutje dus kan Yara helaas niet. M’n vriendin had een wandelde tak die Bob heette. En Polly vind ik ook schattig en vrolijk. Wij noemen onze hond weleens Blaffie, Brom beer, Stinkie en Keffie. Best bijpassend ook, ook reageert hij op Boze wolf
Melvern
Geplaatst: 24-01-23 09:03
Ik had konijnen die Kip en beer heette en mijn cavia heette floep.
Ergste van allemaal is wel mijn parkiet. Hij heette Bobo maar ik noemde hem Boebie en heb dus jaren lang mijn vogel booby genoemd en mijn ouders hebben me het gewoon altijd laten zeggen want ik schreef het toch anders
Mijn zusje heeft 2 schildpadden. De eerste ( een meisje ) heet Baudewijn. Het mannetje heet Voldetort ( tortoise is landschildpad )