Jack Russel poept in huis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 10:51

Onze boerenfox wil met koud weer ook niet buiten poepen.
En deed het dan idd ook in huis.
Hier was de oplossing een jasje.
Hij vond het gewoon te koud om de tijd te nemen voor het poepen.
Afbeelding

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-23 11:47

Een jasje heeft ze al, dat maakt niet uit helaas. Ik merk wel dat ze het buiten dan minder erg vindt, maar ze doet dan alsnog niks..

Verlatingsangst denk ik niet. Dat heeft ze overdag ook niet. En we slapen beneden, horen haar 's nachts niet piepen ofzo. En in de zomer poept ze ook niet in huis.

Een 'kattenbak' ga ik over nadenken. Moet zeggen dat het poepje opruimen geen ramp is, onze vloer is glad en heeft geen voegen. Stukje wc papier, drolletje oppakken en door de wc spoelen en even doekje over de vloer.

Poepen op commando ga ik aanleren, ben benieuwd!

TinkerTreas

Re: Jack Russel poept in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 13:17

Ik zie dat het vooral kleinere honden zijn die in het donker en met slecht weer 's avonds niet buiten willen plassen en poepen.
Maar ik heb dus een teef van 25 kilo die 's avonds niet naar buiten wil. In de zomer is het geen probleem, maar in de herfst begint het weer.
Nu vlak na oud en nieuw wil ze eigenlijk helemaal niet meer, omdat ze erg bang is van vuurwerk.
Ik weet geen oplossing voor je. Wij leggen puppy pads van de action neer. Maar onze hond plast dan ook in huis.
Jasje hebben we ook geprobeerd, maar die vindt ze dus ook super eng. Dus dat schiet ook niet op.