Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ik zou denken dat ze gewoon zich niet fijn voelt bij jullie. En bij de buren wel. Maar daar is ze niet gewenst. Ik zou er dus voor kiezen om helemaal een nieuw huisje voor haar te vinden, want bij jou krijgt ze gewoon veel te veel stress. Dat is dan heel vervelend, maar voor jullie en voor de kat denk ik het meest rustgevende.
Earth schreef:Ik zou denken dat ze gewoon zich niet fijn voelt bij jullie. En bij de buren wel. Maar daar is ze niet gewenst. Ik zou er dus voor kiezen om helemaal een nieuw huisje voor haar te vinden, want bij jou krijgt ze gewoon veel te veel stress. Dat is dan heel vervelend, maar voor jullie en voor de kat denk ik het meest rustgevende.
Ballard_L schreef:Ik vind het altijd zo bijzonder als andere mensen mijn dier gaan voeren, daar zou ik al not amused door zijn. Dit is uit de hand gelopen, dus ik zou zelf mijn tuin katproof maken en zorgen dat hij niet meer naar de buren toe kan.
Elin_ schreef:Ballard_L schreef:Ik vind het altijd zo bijzonder als andere mensen mijn dier gaan voeren, daar zou ik al not amused door zijn. Dit is uit de hand gelopen, dus ik zou zelf mijn tuin katproof maken en zorgen dat hij niet meer naar de buren toe kan.
Ik zou ook not amused zijn als jouw dier blijkbaar niet op jouw terrein is
Vreselijk al die katten die overal maar rondlopen. Het wordt een hele dierentuin wanneer iedereen zijn dier maar overal laat lopen ..
Citaat:pff zit er een kat in de boom...
In 18 jaar dat we hier nu wonen zijn katten altijd slimmer geweest en nooit op het erf gekomen.
Zag straks kaj wel de heg in duiken, dacht die ziet een muis of zo. Maar ik vermoed dus dat het toen al de kat is geweest die toen de boom in is gevlogen.
Nu dus de honden maar binnen en hopelijk durft ze eruit te springen
anjali schreef:Iedere situatie is weer anders.Vrieger woonden wij in een zeer katvriendelijke wijk.Vrijwel iedereen had een kat en die gingen overal in en uit bij iedereen. Onze kat zat vaak bij anderen en die van anderen bij ons.Maar wij wilden dat alleen overdag,s'nachts moest onze kat binnenblijven en moesten de vreemde katten naar hun eigen huis.De achterdeur die overdag altijd op een kiertje stond voor de katten ging dan op slot.Als onze eigen kat nog niet binnen was dan ging mijn moeder overal zoeken tot ze hem had.
Elin_ schreef:Ballard_L schreef:Ik vind het altijd zo bijzonder als andere mensen mijn dier gaan voeren, daar zou ik al not amused door zijn. Dit is uit de hand gelopen, dus ik zou zelf mijn tuin katproof maken en zorgen dat hij niet meer naar de buren toe kan.
Ik zou ook not amused zijn als jouw dier blijkbaar niet op jouw terrein is
Vreselijk al die katten die overal maar rondlopen. Het wordt een hele dierentuin wanneer iedereen zijn dier maar overal laat lopen ..
Citaat:Een aantal van jullie gokken dat Kyara het te druk vindt bij ons. Ik deel dat gevoel. Vandaar ook dat de tussendeur vannacht dicht zat, zo had ze alle ruimte voor zichzelf. Dat maakt dat ik de tip om de tuin af te zetten ook een lastige vind. Praktisch gezien heb ik geen bezwaar, maar dan sluit ik Kyara dus wel op met die vier andere katten waar ze juist van weg wil (denken we dan). Dat vergroot haar stress alleen maar, terwijl ik haar zo graag ontspannen zou zien.