Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Christina schreef:herr_balou schreef:*knip* Oordopjes misschien, maar die heb ik voor honden nog niet gevonden...
Jawel! Cursebreaker weet dat misschien wel, zij (dacht ik tenminste) heeft ze in een ander topic ooit gepost. Worden gebruikt bij militaire honden, maar ik weet het dus niet meer precies.
Al moet ik even afkloppen, maar vorig jaar ging het dus echt zichtbaar een heel pak beter tov het jaar ervoor weer bv. Ik zal even wat meer vertellen over wat wij al geprobeerd hebben etc. al zal het gewoon echt individu afhankelijk zijn wat kan helpen of wat niet maar misschien heb je er wat aan.
< Maar wederom; dat kan per individu ook weer zo verschillend zijn maar Als je naar oordempers zou gaan kijken, zou ik echt de rexspecs bovenaan het lijstje gaan zetten.
Onze vorige hond was altijd heel relaxed, Arya was het eerste jaar ook heel erg goed ermee om aan't gaan en het jaar erop sloeg dit binnen enkele secondes helemaal om en zit je zelf in deze ellende... Vreselijk is het
En zoals gezegd, wanneer het dan 'alleen' die dagen rondom oudjaar is... Maar hier is het ongelogen sinds de vuurwerk protesten tijdens corona jaar 1, echt maandenlang aan de gang nu elk jaar.

Het jaar ervoor was ze eigenlijk al te ver heen in de stress en hielp lekkers niet meer. Maar als ze wel toegankelijk is voor lekkers, maak ik daar meteen gebruik van en dat heeft iig vorig jaar ook wel wat geholpen in huis gelukkig.
Maar wat je zegt, uiteindelijk leert iedereen er ook mee leven en is het maar net wat werkt voor iedereen en dat is heel anders. Dus als dit zo werkt voor jullie idd, is dat ook prima toch
Maar vreselijk he dan zo het hele jaar door, is toch om zelf ook gillend gek van te worden ugh
Wij liggen 's nachts ook echt vaak met hartkloppingen in bed omdat we dan zo heftig wakker schrikken van de knallen.
cursebreaker schreef:--
Voor wie benieuwd is hoe de Rexspecs uitzien... Hier zijn we nu weer begonnen met de rexspecs omdoen elke dag even en dan mag ze likken aan de likmat. 5minuutjes en dan is 't weer goed. 'T honden kind kan helaas niet normaal kijken als ze 't ding op heeft. Ze vind er wat van

)