Hij heeft ook 1 favoriete knuffel die hij elke avond mee naar bed neemt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:fjordjes schreef:Dingen waar een piep inzitten zijn het leukste, echter sloopt mijn hond alles. Hij vind lege frisdrankflessen ook heel erg leuk, dat kraakt lekker.
Dingen waar snoepjes uitkomen zoals zo'n bal en mat is eventjes leuk, daar heeft ie niet genoeg concentratie voor denk ik. Of geen zin haha!
Moet je er eens wat indoen, bv rijst, macaroni als het maar herrie maakt. Daar werd die van ons wild van haha
Enkel deze honden speeltjes van de Action blijven hier lang heel. Zitten 2 piepjes in en de staart knispert
https://www.action.com/nl-nl/p/beasty-hondenspeeltje/
KimD schreef:Wij zijn sinds vorig jaar fan van ZippyPaws! Onze honden slopen niet dus dan is dat heel leuk.
[ Video ]
KimD schreef:Wij zijn sinds vorig jaar fan van ZippyPaws! Onze honden slopen niet dus dan is dat heel leuk.
[ Video ]
Leo schreef:Hier een pup van 7 maanden die te veel speelgoed heeftMaar ook duidelijke favorieten heeft.
1 is de Popcorn bucket van ZippyPaws, die heeft hij zelf uitgezocht in de winkel van Kwispel&Relax toen hij 14 weken oud was en is nog steeds het beste speelgoed ooit. De balletjes moeten overal mee naartoe en het beste spel ooit is proberen ze terug IN de popcorn bucket te doen.Daar kan hij zich uren mee vermaken
Net als uitpuzzelen hoe je meerdere speeltjes tegelijkertijd mee kunt nemen.
Verder ben ik zelf (en de hond ook) fan van het merk Lambwolf.co
Mooie, stevige speeltjes (niet perse geschikt voor slopers maar wel steviger dan gemiddelde zachte speeltjes), grote, stevige squeakers, en ze hebben ook steeds meer speeltjes waar je iets lekkers in kunt doen etc. Fitz kan zich er uren mee vermaken. We hebben een O-Nou, de Guu (een snuffelpaddestoel) en de Breuer.
Onze nieuwste aanwinst is de Bunny-Pop: een stevige stoffen bal met piep met een hoesje met krakende lange konijnenoren er aan. Helemaal het einde! Vooral omdat je het speeltje keihard rond kunt slingeren aan zijn oren - aldus Fitz.![]()
Vrij prijzig merk maar ik vind het echt mooie kwaliteit!
[ [url=m/DlHmxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BBJxPW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder vind ik de treat dispensers van Sodapup ook erg fijn!
Qua knuffels met geluidjes heeft P.L.A.Y. ook superleuk speelgoed, hebben we ook het een en ander van. Best stevig, maar niet onsloopbaar.
[edit] En onmisbaar hier in huis zijn simpele gevlochten touwen van fleece.
Bravura schreef:Hier is de hond helemaal idolaat van een lege kartonnen doos. Hij sloopt niks maar een lege doos maakt lawaai en kun je prima shredderen en de stukjes in de wollen Berber verstoppen
Het geeft alleen een beetje extra werk achteraf.
artosje schreef:onze honden zijn gek van plastic flessen , jammer genoeg zit er nu statie geld op , maar een klein drink flesjes (leeg) met dop er op , uren zoet zijn ze er mee. ook de was middelflessen vinden ze leuk als het maar van plastic is , Het glijdt het stuitert en ze kunnen er heel goed mee gooien .
soms verstop ik snoepjes in de tuin of huis kamer hoog ,laag en soms ergens in ook gegarandeerd succes.