Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Een optie zou ook nog kunnen zijn dat ik de vloer van de schuur leeg haal en daar een ruimte voor ze maak met de kattenbak, mandjes etc.
Schuur staat achterin de tuin, een stukje van het huis af.
Ik kan ze daar tillend heen brengen zodat ze niet de stress van de reismand hebben.
Mandyy schreef:Een optie zou ook nog kunnen zijn dat ik de vloer van de schuur leeg haal en daar een ruimte voor ze maak met de kattenbak, mandjes etc.
Ik kan ze daar tillend heen brengen zodat ze niet de stress van de reismand hebben.
mirim schreef:Mandyy schreef:Een optie zou ook nog kunnen zijn dat ik de vloer van de schuur leeg haal en daar een ruimte voor ze maak met de kattenbak, mandjes etc.
Dit had ik al eerder geopperd en lijkt me echt het beste plan.
Zij kunnen niet hun pootjes voor de oren vouwen zoals wij onze oren bedekken tijdens dit vreselijk geluid
princequillo schreef:Ik denk in deze situaties persoonlijk altijd aan hoe anders katten horen dan wij. Als dit voor ons al een verschrikkelijk geluid is, is dat voor katten nog erger. Dus de schuur lijkt me zeker een goede middenweg.
senna21 schreef:princequillo schreef:Ik denk in deze situaties persoonlijk altijd aan hoe anders katten horen dan wij. Als dit voor ons al een verschrikkelijk geluid is, is dat voor katten nog erger. Dus de schuur lijkt me zeker een goede middenweg.
Het lukt mij niet om het filmpje hier te plaatsen. Maar mijn kat zat in de tuin op haar gemak naar dat harde geluid dichtbij te luisteren (drilboor die vloer badkamer weghaalde), terwijl ik mijn oren dichthield. Mijn indruk is dat katten minder snel van slag zijn bij hard geluid dan honden (ook met vuurwerk).