Vaarwel liefste Milo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Vaarwel liefste Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:19

Wat verdrietig :(
Heel veel sterkte gewenst Y;(

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:21

Wat verdrietig TS, ik wens je heel veel sterkte. Ik hoop dat je jezelf kan troosten met het feit dat je hem echt een fantastisch liefdevol leven hebt gegeven en dat hij jou heeft uitgekozen <3
Als je in de buurt woont en je hebt er behoefte aan mag je hier altijd komen katknuffelen

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 11:37

Och lieve TS, wat zal het moeilijk zijn. Ik weet precies wat je meemaakt, vorig jaar moest ik in 5 dagen allebei mijn intens geliefde katten afgeven.. Heel veel sterkte en kracht gewenst.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 13:14

Heel veel sterkte en kracht gewenst met het verlies van je allerliefste Milo :knuffel:

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-22 14:31

Dankjewel voor alle lieve woorden..
Net wat spulletjes opgeruimd, omdat ik letterlijk overal in huis ermee geconfronteerd werd, maar voelt zo kaal nu :(

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 14:57

DideH schreef:
Dankjewel allemaal, hoop dat ie daarboven zijn rust vindt, maar het doet zo’n pijn Y;(
Alsof mijn hart in duizend stukjes is gebroken |(

Tranen in mn ogen, ik voel je pijn. ;( Ik mis mijn vriendje een halfjaar later nog elke dag. Het slijt wel, maar soms overvalt het me nog steeds. Maar de rauwe, verscheurende pijn wordt in kleine stapjes minder. Maar eerst mag (moet) dat verdriet er zijn om het uiteindelijk een plekje te kunnen geven...

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:07

Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen.. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie vriendje!

jermaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 15:25

Heel veel sterkte. Ook hier tranen, wat een mooie, liefdevolle foto's..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-22 19:10

Leo schreef:
DideH schreef:
Dankjewel allemaal, hoop dat ie daarboven zijn rust vindt, maar het doet zo’n pijn Y;(
Alsof mijn hart in duizend stukjes is gebroken |(

Tranen in mn ogen, ik voel je pijn. ;( Ik mis mijn vriendje een halfjaar later nog elke dag. Het slijt wel, maar soms overvalt het me nog steeds. Maar de rauwe, verscheurende pijn wordt in kleine stapjes minder. Maar eerst mag (moet) dat verdriet er zijn om het uiteindelijk een plekje te kunnen geven...

Gek is dat he, die beestjes nemen echt een stuk van de hart mee naar boven. Onze golden retriever waar ik echt ook een superclose band mee had en die inmiddels al zo'n 13 jaar uit mijn leven is, soms zie ik een foto van hem en schiet ik nog steeds vol.

Gelukkig vanmiddag hele lieve vrienden op de stoep voor afleiding en een pakket comfort food, vanmiddag naar mijn ouders gegaan.

Merk dat ik naar huis gaan ontwijk. Want huis is geen thuis meer zonder Milo -O- Hij was exact datgene waarvoor ik graag naar huis wilde. De bank was ons favoriete plekje om gezellig te knuffelen en serie te kijken, maar nu is diezelfde bank een bak vol met confrontatie dat dat nooit meer gaat gebeuren en blijf ik erbij weg. Zal tijd nodig hebben om te slijten, maar voor nu is het helemaal piep.

Dank voor al jullie lieve berichtjes, doet me goed!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 20:22

Ach wat een verdriet en wat een gemis. Ik kan het me zo goed voorstellen. Hier ook altijd zo'n blij oudje die altijd klaar staat met al haar liefde, of je er nou tijd voor hebt of niet. Het klinkt alsof je een prachtige en sterke band hebt met Milo, al vanaf dag 1. Heel veel sterkte met het verlies :knuffel:

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-22 21:34

Heel veel sterkte toegewenst.
Weet dat hij nog een fantastisch tijd met jou gehad heeft.
Je bent een topper.

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 00:13

Ach nee, Milo... Zag wel eens een foto in het katten topic.

Alleen al het idee dat ik ooit afscheid moet nemen van mijn twee haarballen maakt me compleet overstuur.

Heel veel sterkte. Wat een verdriet he, en wat doet het verrekte pijn. :(:)

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 00:25

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Milo Y;(

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 00:40

Wat verdrietig Y;( Heel veel sterkte Dideh

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 01:55

Ach wat triest, heel veel sterkte!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 06:48

Heel veel sterkte Y;( .
Het verlies en gemis van je maatje is zo hartverscheurend, herken het helaas maar al te goed. Jullie hebben elkaar een heel mooie tijd gegeven en die herinneringen draag je altijd bij je.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 09:33

Lieve TS, heel veel sterkte.
Wat ik nu zeg, zal op het moment niet helpen, maar uit je topics over Milo kan ik lezen dat jij ontzettend veel liefde en begrip te geven hebt.
Er zal nooit een 2e Milo komen, dat is zeker maar er is zeker daarbuiten nog een arm zieltje die jou nodig heeft en die jij nodig hebt.
En nee, het is geen verraad aan Milo en ook geen verdringen van jouw verdriet, alleen een kans om jouw leven en het leven van een ander katje weer kleur te geven.
Nogmaals veel sterkte

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-22 10:41

Dankjewel voor alle lieve berichtjes Y;(

@Sasja op termijn gaat er denk ik ook wel een nieuw vriendje komen waarvoor ik mijn huis en hart zal openstellen, maar voor nu is dat nog te vroeg. Ik heb zijn spulletjes ook niet weggegooid, maar schoongemaakt en opgeborgen, wachtend tot de dag dat ik daar een keer klaar voor ben.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 14:08

Ach jee, ik zag de titel en dacht: toch niet die Milo met zijn schattige halve oortje? Maar helaas wel ;( Wat verdrietig, maar tegelijkertijd zo fijn dat hij in het asiel geen langzitter is geworden en zijn laatste jaren bij jou heeft mogen doorbrengen. Veel sterkte!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-22 23:09

MonaLieske schreef:
Ach jee, ik zag de titel en dacht: toch niet die Milo met zijn schattige halve oortje? Maar helaas wel ;( Wat verdrietig, maar tegelijkertijd zo fijn dat hij in het asiel geen langzitter is geworden en zijn laatste jaren bij jou heeft mogen doorbrengen. Veel sterkte!

Dankjewel voor je lieve woorden
Dat was inderdaad wat hem veel fans bezorgde: dat halve oortje <3
Na zijn tweede spoedopname kwamen er ook assistentes afscheid nemen van de charmeur toen hij weer mee naar huis mocht en hij werd bij de laatste binnenkomst weer meteen herkend met een "ohnee de schat is toch niet weer terug".

Oh man wat kan een mens toch veel van zo'n beestje houden. Zolang ik niet alleen ben en mn gedachten bezig kan houden gaat het ok-ig, maar zodra ik weer alleen ben beleef ik de laatste paar minuten weer opnieuw en komen de tranen weer -O-

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 00:26

Sterkte :knuffel:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 00:32

Ach klein vriendje … veel sterkte. Je gaat ze toch zo vreselijk missen altijd.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 17:08

Wat heb je het mooi geschreven. Milo bofte met zo’n lief baasje als jij! Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! :(:)

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 21:50

Heel veel sterkte! :(:)

En wat een mooie foto van jullie samen. <3

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-22 22:07

Wat een warme, liefdevolle tekst hè je geschreven. Wat is Milo een fijn maatje voor je geweest. En jij ook zeker voor Milo.

Heel veel sterkte!