Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Shenavallie schreef:Waar the f*ck gaat het met de beesten (= sommige mensen) heen... Ik zou die gasten zelf wel op hoge snelheid uit het raam willen knikkeren, maar dat mag dan weer niet. Het is dat jullie te ver weg wonen, anders had ik hem heel graag willen adopteren! Hiervoor kan ik mijn man zeker nog ompraten, aangezien hij fijne herinneringen aan wijlen onze zwarte kat heeft.
Wat lief ! Die afstand, dat valt toch wel op één of andere manier te regelen ?
Lietje_1991 schreef:Shenavallie schreef:Waar the f*ck gaat het met de beesten (= sommige mensen) heen... Ik zou die gasten zelf wel op hoge snelheid uit het raam willen knikkeren, maar dat mag dan weer niet. Het is dat jullie te ver weg wonen, anders had ik hem heel graag willen adopteren! Hiervoor kan ik mijn man zeker nog ompraten, aangezien hij fijne herinneringen aan wijlen onze zwarte kat heeft.
Ik zou best heen en weer willen rijden, mocht vervoer het probleem zijn/worden. Mijn enige voorwaarde is dat je wel in NL woont
Sybelle schreef:lovelance schreef:Dat er een Dierenambulance onze kant op gestuurd wordt. Nu is dat de afgelopen jaren bij dieren in nood nooit gelukt onze kant op. Dus ben sceptisch of ze komen. De dierenarts is een goed idee mocht ik niks meer horen. De kat zit op dit moment veilig binnen, mijn honden komen daar niet.
Sinds het sluiten van het asiel in Schagen valt Callantsoog onder DB Alkmaar die nu in Purmerend zitten. (Ja, echt daar...) Als het goed is rijdt er nog wel een ambulance in jouw hoek maar ik weet eigenlijk niet waar die de thuisbasis heeft. Ik dacht dat ze tijdelijke mini opvang hadden voor ze de dieren naar Purmerend brengen. Of daar waren plannen voor. Hoe dan ook, erg omslachtig.
Je zou kunnen proberen of asiel t Schuthok in Den Helder iets voor je kan betekenen. Jullie vallen net buiten de regio maar misschien kunnen ze meedenken. Maar als het lukt zou ik met deze achtergrond niet moeilijk doen als iemand anders de kat graag wil hebben zonder tussenkomst van een asiel.
Art_Ificious schreef:Oei klinkt als toch gestolen dan?
Hopelijk snel een reactie van de eigenaar die een melding op amivedi heeft laten plaatsen.
lovelance schreef:Het was inderdaad de juiste Molly, deze Molly is vermist sinds 1 augustus hier in Julianadorp. Samen met nog een kat van deze mensen. Timmie, een rode.
Ze waren dolblij om in ieder geval 1 kat terug te hebben en houden hem voorlopig wel even binnen.
Wat een vreemde dag zo, vol emoties en zorgen. Het zit mij totaal niet lekker dat er dus misschien nog een kat ergens gedumpt is. Het was dat Maria dit zag gebeuren, Molly lag zo goed verstopt in het riet en gras dat je er met je neus boven kon staan en hem nog kon missen.
lovelance schreef:Het was inderdaad de juiste Molly, deze Molly is vermist sinds 1 augustus hier in Julianadorp. Samen met nog een kat van deze mensen. Timmie, een rode.
Ze waren dolblij om in ieder geval 1 kat terug te hebben en houden hem voorlopig wel even binnen.
Wat een vreemde dag zo, vol emoties en zorgen. Het zit mij totaal niet lekker dat er dus misschien nog een kat ergens gedumpt is. Het was dat Maria dit zag gebeuren, Molly lag zo goed verstopt in het riet en gras dat je er met je neus boven kon staan en hem nog kon missen.