Een nachtelijke bezoeker in mijn tuin.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:08

ik wil het filmpje met alle liefde doorsturen hoor, hier neerzetten gaat me echt te ver want het is echt niet leuk om te zien
Ik heb helaas zelf kunnen aanschouwen hoe ze een van onze kippen hebben achtergelaten, ik wist het ook niet (wist ik het maar dan had ik maatregelen genomen) en ik ben er enorm van geschrokken maar dit wens je echt niemand toe.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 16:37

Polly schreef:
ik wil het filmpje met alle liefde doorsturen hoor, hier neerzetten gaat me echt te ver want het is echt niet leuk om te zien
Ik heb helaas zelf kunnen aanschouwen hoe ze een van onze kippen hebben achtergelaten, ik wist het ook niet (wist ik het maar dan had ik maatregelen genomen) en ik ben er enorm van geschrokken maar dit wens je echt niemand toe.

Ik heb een veel te gevoelig hartje voor zulke filmpjes. Ga direct janken.
;(

Jasia

Re: Een nachtelijke bezoeker in mijn tuin.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-22 18:29

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben blij om te lezen dat de meeste mensen een egel vermoeden.
Ik heb konijnen (Duitse Reuzen) en was bang dat het 'n marter zou zijn. De konijnenren is wel volledig afgesloten, maar je weet het maar nooit....

De egel is best welkom, ik zal 'n schaaltje water en wat brokjes neerzetten voor hem/haar.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 18:46

Polly schreef:

Nee hoor, ik geloof je zeker, ik hoef het niet te zien. Lijkt me zeker geen fijn gezicht, en ik snap dat je geschrokken bent. Eén van mijn kippen is door een buizerd/havik te pakken genomen, dat vond ik verschrikkelijk. Zoiets wens je zeker niemand toe.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-22 19:56

@ ts: goed bezig met het voer en water!

@ Kobus; wat leuk nog een egelgekkie!
Dacht dat het op antartica zo koud was dat je geen zonnescherm nodig zou hebben ;) !
Ik heb met hitte een parasol op huisje maar afgelopen zodag lag Jimmy (zo heten ze bij mij) toch buiten voor de ingang uit te puffen!

Oh en jaggie, het verhaal over de egel in stal en stank! Heb al die jaren zindelijke gehad maar nu een jonkie, die gewoon in voerhuis of buizen poept… en idd het stinkt :)

Maar ondanks extra werk nu ben ik toch iedere x blij als er Jimmy’s zijn geweest!
Zo leuk om te zien ..

ArabianAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 02:52

Weet nu eindelijk wat m’n kleine hondje hele tijd loopt te vreten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-22 01:42

Mijn egel kwam mij net vergezellen tijdens mijn laatste sigaretje buiten.
Afbeelding