kiwiwitje schreef:Ik zou persoonlijk zorgen dat je hond op een plek kan eten waar jouw dochter niet komt. Gelijk voor de hond rustiger met eten voordat ze dadelijk ineens in zn voerbak hangt en anders goed opletten en de bak weghalen als ie klaar is.
Misschien andere voertijden plannen.
Hoewel je een punt hebt met bacterien van vers vlees. Zou ik er net zo goed niet om staan te springen als t een bak brok was. Aangezien de bak brokken net zo goed “vies” word als de hond er doorheen gaat om het op te eten. Helemaal als je t smakelijker maakt met toevoegingen.
Je zou eens kunnen kijken naar acana, brit care grain free of natural greatness. Evt een lepel blikvoer er over.
Maar persoonlijk zou ik eerder een oplossing zoeken zodat hij op kvv kan blijven dan gaan rommelen met brok terwijl ie dat slecht eet.
Onze dochter is nu 3 en onze honden krijgen al jaren vers vlees. Nooit überhaupt over nagedacht qua bacteriën/schadelijk voor dochter oeps… nog niet eigenlijk. Ze weet dat ze niet naar de honden mag als deze staan te eten. Verder eten ze bij ons altijd in de bijkeuken/berging. Dan evt kijken voor andere voer tijden als apart eten niet kan. Maar ik persoonlijk zou de hond lekker op vlees laten als ze het hier altijd goed op gedaan heeft.