composteerbaar kattengrit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XxLiEsJuHhxX

Re: composteerbaar kattengrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-22 13:16

Ik ben echt enorm benieuwd ja hoe het bevalt :D

Zag hier in de supermarkt ook nog een andere plantaardige grit maar er stond niks op over composteerbaar/groenbak/wc ofzo plus het klontert niet en is duurder dan de cat's best dus niet mee genomen hihi.

Het is inderdaad jammer dat het niet niet makkelijk is. De echte dierenspeciaalzaak zoals een pet's place ofzo is hier op 50 minuten vandaan en helaas niet een richting die we vaak op moeten. Daar zou eventueel ook nog een optie te krijgen zijn. Maar ik denk dat met de huidige brandstofprijzen enz het nooit voordeliger kan zijn dan bestellen (ook al help ik graag mee met winkels te laten bestaan, voor enkel kattegrit zo ver te gaan rijden word uiteindelijk niemand blij).

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 13:34

Hier mag katten poep en pies in elk geval niet in de groene bak. De cats best die ik gebruik wel, maar ik heb de klontvormende dus die gaat gewoon bij het restafval.
Maar ik gebruik de cats best ook niet om die reden, wel omdat het een stuk lichter in gewicht is, niet alleen fijn voor mij (wij moeten een stukje lopen naar de ondergrondse afvalbak, hebben we niet meer aan huis) maar vooral ook voor mijn bejaarde kat, dit graaft een stuk makkelijker.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 14:10

Houtkorrels. Zeker in combi met de peewee bak ideaal.