Bedankt Bokkers: de ecologische visie behoud leefgebied fauna hier is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eldmodur

Re: Bedankt Bokkers: de ecologische visie behoud leefgebied fauna hier is

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 06:53

Wauw, wat gaaf!

"De meeste mensen deugen", ook als het over de mensen in gebiedsontwikkelingsprojecten gaat: mooi proces, mooie uitkomst!

Niello

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:18

Wat een werk heb je verzet! Top dat je de dieren een stem hebt kunnen geven.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:57

Ik heb echt bewondering voor je Janouk, wat goed dat je je hiervoor inzet en dit voor elkaar hebt gekregen!

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 09:25

Wat goed! Kuddos voor je doorzettingsvermogen en wat goed dat ze naar je geluisterd hebben! Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat voor/in het gebied. Hopelijk kan het als voorbeeld dienen voor meer industrieparken in Nederland! :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 09:44

:o Dank jullie wel.

De eerste 80 bomen zijn al aangeplant. En de volgende bestelling voor het volgende plantseizoen voor bomen is al gedaan, zeggen ze.
Diverse bermen en slootkanten zijn inmiddels ingezaaid met inheemse bloemen en kruiden. Op verschillende plekken zijn hagen aangeplant en houtwallen gemaakt.

voorzichtig positief. Ik houd ze scherp............ ~~}>

jibberjabber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 10:49

Wat vind ik dit ontzettend goed van je. Een prachtig voorbeeld van iemand die het verschil maakt. Je zag een kans en hebt die gegrepen. Wat een energie en doorzetting. Petje af voor je. En Sniper is prachtig

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 13:01

janouk schreef:
:o Dank jullie wel.

De eerste 80 bomen zijn al aangeplant. En de volgende bestelling voor het volgende plantseizoen voor bomen is al gedaan, zeggen ze.
Diverse bermen en slootkanten zijn inmiddels ingezaaid met inheemse bloemen en kruiden. Op verschillende plekken zijn hagen aangeplant en houtwallen gemaakt.

voorzichtig positief. Ik houd ze scherp............ ~~}>

Goedzo }:)

Misschien kun je UvA of een andere uni in de omgeving er nog bij betrekken? Die moeten dan wel weer ergens geld vandaan toveren, maar misschien dat zij er een mooie casestudy van kunnen maken zodat het ook echt als wetenschappelijk onderbouwd voorbeeld de archieven in kan. Vooral als referentie voor toekomstige projecten. En er zijn nooit te veel 'zie je, zo kan het ook!' studies :D

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 13:04

Eelmo schreef:
janouk schreef:
Misschien kun je UvA of een andere uni in de omgeving er nog bij betrekken? Die moeten dan wel weer ergens geld vandaan toveren, maar misschien dat zij er een mooie casestudy van kunnen maken zodat het ook echt als wetenschappelijk onderbouwd voorbeeld de archieven in kan. Vooral als referentie voor toekomstige projecten. En er zijn nooit te veel 'zie je, zo kan het ook!' studies :D

Ik ken wel een paar collega's die natuur inclusief in de stad bezig zijn, ik denk dat ze dit zeker interessant vinden!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-22 06:12

Na al die jaren nu toch eindelijk Centerfold girl.
En dan in de oudste krant ter wereld: Haarlems Dagblad

Met een interview met mij over de Stem van de Wilde Dieren van de Haarlemmermeer in de ecologische visie van Schiphol Trade Park.

Geïllustreerd met mijn foto's van de bewoners Sniper de Ransuil, Bart en Bea Buizerd, Lorenzo Lepelaar.
En een foto van mij, de schapen en Meneer Anton en Aladdin op de achtergrond door United Press Foto's

Niet gek voor het "mussenvrouwtje"

Afbeelding
Afbeelding

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-22 22:07