Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Little_Gift schreef:Kan ik uiteraard hetzelfde vragen aan jou betreffende jouw broodje aap verhaal... Waar zijn jouw bronnen?

Qwillion schreef:Gewoon Simpel; Wassen met groene dreft! ook je omgeving+hondenmand etct goed met Groene dreft schoonmaken
en daarna hoor ik je wel met wat het met je huid doet..
Dreft is een ontvetter en als je daarmee gaat wassen is echt niet goed voor de huid van welk dier of mens dan ook. Little_Gift schreef:Hier al jaren trouwe gebruiker van advantage dus neen geen Frontline en dergelijke.
Try again lieverds!
Dus broodje aap verhaal over resistentie... Sterk... Antibiotica bij mensen-paarden-honden, ontworming bij paarden, ontvlooiing bij honden... Allemaal broodje aap en toch moet men telkens op zoek naar alternatieven en nieuwe stoffen... Maar hé... Broodje aap verhaal uiteraard
Little_Gift schreef:Hier al jaren trouwe gebruiker van advantage dus neen geen Frontline en dergelijke.
Try again lieverds!
Dus broodje aap verhaal over resistentie... Sterk... Antibiotica bij mensen-paarden-honden, ontworming bij paarden, ontvlooiing bij honden... Allemaal broodje aap en toch moet men telkens op zoek naar alternatieven en nieuwe stoffen... Maar hé... Broodje aap verhaal uiteraard
ik geloof er toch echt helemaal niks van dat jij die hebt, of heb ik dat mis??