En dat is supergezellig, dat gunde ik mezelf gewoon. Bij mij zijn er zowel na overlijden van mijn hond als van mijn katten redelijk snel weer nieuwe gekomen. Ik heb genoeg liefde voor alle huisdieren en het zegt niks over het gemis van de vorige

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik zie een nieuw huiadier niet als vervanging van de oude, want dat kan gewoon nooit, maar wel simpelweg als fysieke opvulling in huis.
En dat is supergezellig, dat gunde ik mezelf gewoon. Bij mij zijn er zowel na overlijden van mijn hond als van mijn katten redelijk snel weer nieuwe gekomen. Ik heb genoeg liefde voor alle huisdieren en het zegt niks over het gemis van de vorige
Missy_ schreef:Ja dat is ook iets wat zeker per persoon verschillend is. Op dit moment kan ik alleen maar denken dat een nieuw diertje op z'n tijd ook weer zoveel verdriet als nu gaat brengen en dat wil ik nu gewoon niet. Maar wie weet inderdaad, over een tijdje of ooit.
Missy_ schreef:@ Nientsje wat heftig dat dat zo ineens ging zeg.. Lijkt me helemaal moeilijk als je geen afscheid hebt kunnen nemen
Missy_ schreef:@ Nienstje: Wat een mooie katten, alle 3! Het feit dat Texel 's nachts al stil is zegt misschien al genoeg, wat fijn voor hem dat hij een nieuw vriendje heeft
@ Hevonen: Ook een mooi beestje! Hoelang heeft er bij jullie tussen gezeten?
Ik denk inderdaad dat het voor mij ook anders zou zijn als ik nu nog een kat zou hebben die alleen zou zijn.