Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Misschien hebben ze, net als ik, zestien jaar een hond met (extreme) verlatingsangst gehad? Maar dan zou je denken dat ze daar als eerste naar zouden vragen.
Gaabje schreef:Wauw daar snap je toch niks van![]()
Zelf een van een volwassen herplaatser zou je toch niet meteen verwachten dat die goed alleen kan blijven? Sowieso moet een hond wennen aan de nieuwe omgeving, mensen, routine etc. Laat staan een pup waarbij alleen blijven nog getraind moet worden.. plus je weet dat het een hondje uit het buitenland is die mogelijk wat meer geduld en training nodig heeft. Echt onbegrijpelijk. Hebben ze vooraf vragen gesteld over of ze al alleen kon blijven oid?
Hopelijk mag ze van je man bij jullie blijven
xsensibel schreef:Nou ik dacht écht dat dit mijn hondje was, alleen de mijne heeft een staartde linker uiteraard
[ [url=m/wLzjou.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een leuk beestje! En wat zielig dat ze dr om die reden weer “terug brengen” als je aan een pup begint weet je toch wat je te wachten staat!? Dan moet je maar een speelgoedhondje kopen hoor
TinkerTreas schreef:Gaabje schreef:Wauw daar snap je toch niks van![]()
Zelf een van een volwassen herplaatser zou je toch niet meteen verwachten dat die goed alleen kan blijven? Sowieso moet een hond wennen aan de nieuwe omgeving, mensen, routine etc. Laat staan een pup waarbij alleen blijven nog getraind moet worden.. plus je weet dat het een hondje uit het buitenland is die mogelijk wat meer geduld en training nodig heeft. Echt onbegrijpelijk. Hebben ze vooraf vragen gesteld over of ze al alleen kon blijven oid?
Hopelijk mag ze van je man bij jullie blijven
Ze heeft het wel gevraagd of ze alleen kon blijven. Toen heb ik gezegd dat ze bij ons een uurtje alleen kan blijven met onze honden erbij. Helemaal alleen heb ik niet geprobeerd.
De nachten waren ook een probleem begreep ik. En ze wilde niet op de bank slapen, want dan sliep ze slecht.
Bij ons sliep Saar naast mijn bed in de bench. En na ongeveer een week is ze naar beneden verhuist, naar de andere 2 honden.
Maar die vrouw wil pertinent geen honden op haar slaapkamer vertelde ze vanmiddag aan de telefoon.
Bij mij hebben al mijn honden de eerste tijd naast mn bed geslapen tot ze gewend waren. Zowel volwassen herplaatsers als de pup.
En na een tijdje zijn ze allemaal probleemloos beneden gaan slapen.