Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Met 2 konijnen, 2 katten, en 3 honden hebben wij het opgegeven om nog op vakantie te kunnen. Dus ik lees even mee, je weet maar nooit.Vind het een super leuk initiatief!
Alja schreef:Ik zoek oppas voor onze honden
Kruising Berner sennen en zijn 11 jaar oud.
Ze zijn nog nooit bij een opvang geweest en zouden daar dus heen gaan met het hemelvaartweekend…
Maar heb er iets een vreemd gevoel bij omdat ik niet even van te voren mag komen kijken….
anca schreef:Alja schreef:Ik zoek oppas voor onze honden
Kruising Berner sennen en zijn 11 jaar oud.
Ze zijn nog nooit bij een opvang geweest en zouden daar dus heen gaan met het hemelvaartweekend…
Maar heb er iets een vreemd gevoel bij omdat ik niet even van te voren mag komen kijken….
Dat zou ik ook raar vinden . Niet komen kijken. Onze hond is 1 x naar een pension geweest ivm huwelijk dochter en we moesten zelfs eerst langs komen om kennis te maken en ze wilden de hond ook zelf eerst zien. Dat was een klein pension met grote goed omheinde weides voor loslopen
har166 schreef:Dit vind ik nou een super tof idee!
Misschien is het handig om het wat overzichtelijker te maken?
Zoiets:
Gezocht/ aangeboden ( keuze maken )
Boktnaam:
Regio:
Type dier:
Data:
Dan kun je makkelijk zoeken
tantesam schreef:Gister zag ik dit topic en vandaag denk ik er 'gebruik' van te kunnen maken... Mijn schoonmoeder uit Haarlem wordt misschien geopereerd, wanneer is nog niet duidelijk. Ze heeft een heel braaf boomerhondje, zindelijk en ongecompliceerd. Bij ons kan ie niet terecht want ik heb 2 honden waarvan er 1 echt strees krijgt, als er een vreemde hond in huis komt. Mocht er iemand in de regio kennemerland een tijdelijk maatje te logeren willen, hoor ik dat heel graag.
tantesam schreef:Gister zag ik dit topic en vandaag denk ik er 'gebruik' van te kunnen maken... Mijn schoonmoeder uit Haarlem wordt misschien geopereerd, wanneer is nog niet duidelijk. Ze heeft een heel braaf boomerhondje, zindelijk en ongecompliceerd. Bij ons kan ie niet terecht want ik heb 2 honden waarvan er 1 echt strees krijgt, als er een vreemde hond in huis komt. Mocht er iemand in de regio kennemerland een tijdelijk maatje te logeren willen, hoor ik dat heel graag.
MarlindeRooz schreef:Ik pas (tegen betaling) op dieren regio Apeldoorn. Het liefst in huis, ik heb ruimte voor kleine knaagdieren en max 2 (niet al te grote) honden tegelijk. Ik heb een huis met een tuin en woon aan een heel groot park (Matenpark). In dat park mogen honden op veel plekken los en er is een heel groot omheind veld.
Indien de hond hier langer is ga ik vaak ook nog naar leuke bossen toe (woon op de veluwe he). Als een hond nog dingen moet leren dan pak ik dat in overleg ook op. Bijvoorbeeld met de hond naar de Hornbach (loopafstand) of we oefenen zit oid.
Ik heb ook veel speeltje en allemaal hersenwerkjes die ik doe als een hond dat leuk vindt.
[ [url=m/3m8gQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MVAyeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
KimD schreef:MarlindeRooz schreef:Ik pas (tegen betaling) op dieren regio Apeldoorn. Het liefst in huis, ik heb ruimte voor kleine knaagdieren en max 2 (niet al te grote) honden tegelijk. Ik heb een huis met een tuin en woon aan een heel groot park (Matenpark). In dat park mogen honden op veel plekken los en er is een heel groot omheind veld.
Indien de hond hier langer is ga ik vaak ook nog naar leuke bossen toe (woon op de veluwe he). Als een hond nog dingen moet leren dan pak ik dat in overleg ook op. Bijvoorbeeld met de hond naar de Hornbach (loopafstand) of we oefenen zit oid.
Ik heb ook veel speeltje en allemaal hersenwerkjes die ik doe als een hond dat leuk vindt.
[ [url=m/3m8gQ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MVAyeq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je mag er wel twee van mij lenen als je huis leeg is, die zouden het heerlijk vinden om zo vertroeteld te worden.
cinniz123 schreef:Toevallig heb ik na heeel lang zoeken vandaag met iemand besproken dat ik wil kijken voor een proef verblijf voor mijn 2 naakthondjes.
Mijn 2 oudjes kunnen naar mn vader maar 4 is teveel dus voor de 2 jongste was het drama iemand te vinden.
Nu iemand gevonden die net geen 2 uur rijden van ons vandaan zit.
Via petbnb veel gekeken maar wat mij opvalt is dat er veel studenten opzitten en gerust 25€ per dag per hond vragen.
Het is absoluut niet dat ik niet wil betalen maar ik wil 10x liever iemand die het doet omdat ze het gewoon heel leuk vinden als voor de centen.
Dus wie weet voor het vervolg ….
iemand die het leuk vind in omgeving zuid holland op 2 naakte dames te passen?
Als wij weggaan is het altijd in schoolvakanties en heel misschien eens een weekend.
[ [url=m/bPCdK8.jpg]Afbeelding[/url] ]