Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordwijk schreef:Wij gaan zondag. Is het voor een hond wel leuk om mee te gaan? We hebben een labradoodle van 7 maand.
Amber_anne schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden dus volg mee.
Wij zijn twee keer gegaan voor corona maar vond het heel erg op honden gericht. We hebben toen wel de safari tour gedaan die heel erg leuk was.
KimD schreef:Dat is het ook en dat is ook geen geheim, het hoofddoel is honden & paarden, de rest van de dieren zijn 'bijzaak'.
KimD schreef:Dat is het ook en dat is ook geen geheim, het hoofddoel is honden & paarden, de rest van de dieren zijn 'bijzaak'.
Citaat:Of je nu van konijnen, paarden, schapen, katten of reptielen houdt, er is voor jong en oud vanalles te beleven.
PSvanLot schreef:Ik miste ook heel erg de leuke standjes waarin de kleine zelfstandige staat met daarin handgemaakte halsbanden etc.
Maar begreep ook dat de huur van een kleine stand al een paar duizend euro is voor een weekend. Verdien dat maar eens terug. Ik wilde graag geen tekenband voor de hond en een halsband van paracord, het eerste wel gevonden. 2 kleine standjes die wat banden bij hadden, maar geen enkel standje gezien met paracord halsbanden.
Vooral heel veel grote merken en voer inderdaad.
Wij hadden de pup van 7 maanden thuis gelaten, en dat was maar goed ook. Vind het niet echt geschikt om dieren mee naar toe te nemen.
Ik had mijn dochter bij van 10, die had de middag van haar leven en kan niet wachten tot volgend jaar.
mvdende schreef:Wat mij ook opviel, is dat ze dit jaar erg zuinig zijn met goodiebags.
Zelfs de grote merken zoals Happydog hebben uitsluitend een "probeerverpakking" waar je dan voor moet betalen.
Kan me herinneren dat ze in 2019 veel meer gratis goodies weg gaven.
Heb wel wat leuke dingetjes weten te scoren, maar nog niet echt iets gekocht, behalve 6 weken butternut box voeding met een mooie korting. Leuk om eens uit te proberen.
Gisteren de promenade gedaan en een stukje strand. Bij de loting van de kano stand, nog een mooi boek gewonnen!
Vandaag doen we mee aan de Dogsurvival en verder zie ik het wel.
Voor diegene die nog gaan: die "drinkwater" tonnen,zijn schijnbaar géén drinkwater voor mensen! Op het gehele terrein is geen normale leidingwater kraan te vinden, dus neem voldoende drinkwater voor jezelf mee! Gisteren maar een half flesje water op, was niet echt grappig in de warmte.