hondenpoep in de gaten dan zijn ze weg.
kattenpoep kan ook,maar werkt minder goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphne__ schreef:Voor je internet/ camera probleem kun je een hele simpele oplossing nemen. Namelijk, een oude mobiel. Simkaartje met 3g abbo erin, wifi hotspot aanzetten en dan een WiFi camera. Bij de action heb je al een wifi camera voor 25,-/30,- euro
Evt ipv de oude mobiel een Mifi router, daar kun je simkaartje indoen. Die heb je voor +- 50,-.
herr_balou schreef:Daphne__ schreef:Voor je internet/ camera probleem kun je een hele simpele oplossing nemen. Namelijk, een oude mobiel. Simkaartje met 3g abbo erin, wifi hotspot aanzetten en dan een WiFi camera. Bij de action heb je al een wifi camera voor 25,-/30,- euro
Evt ipv de oude mobiel een Mifi router, daar kun je simkaartje indoen. Die heb je voor +- 50,-.
Dat is een heel rare 'oplossing' aangezien er wel WiFi is alleen het bereik niet voldoende.
Een WiFi-versterker zoals Rocamor aanraadt is een veel betere oplossing.
Bijvoorbeeld: https://www.netgear.com/nl/home/wifi/ra ... rs/ex6120/
Spaansepony schreef:ellepel schreef:heb je mijn reactie gelezen?
Heb je hier ervaring mee? Voordat ik de poep van onze hond mee ga nemen en verzamelen
Spaansepony schreef:herr_balou schreef:Dat is een heel rare 'oplossing' aangezien er wel WiFi is alleen het bereik niet voldoende.
We hebben zo tp link apparaatje met abbo erin. Kun je hier zo versterker op aankoppelen? Het zou zo 50 meter moeten overbruggen. De camera’s hebben we dus dat is het probleem niet.
Cayenne"
[quote="Santos_05 schreef:Ongediertebestrijder?
Shenavallie"
En naast alle tips: zorg dat je eten (zowel voor de mens, aangezien het een kantine is) en voer (dieren die je al dan niet in de kantine houdt) in voertonnen zit. Ratten en muizen komen op het minst gemorste beetje af.
[/quote]
Er is geen eten voor mensen in de kantine, alleen de kattenvoer wat in gesloten voertonnen zit en de konijnen/cavia korrels in gesloten bakken bewust.
Enigste wat ze kunnen opeten zijn dus de baby cavia’s en het voer wat in hun bakjes liggen.
[quote="herr_balou"
[quote="Spaansepony schreef:herr_balou schreef:Dat is een heel rare 'oplossing' aangezien er wel WiFi is alleen het bereik niet voldoende.
We hebben zo tp link apparaatje met abbo erin. Kun je hier zo versterker op aankoppelen? Het zou zo 50 meter moeten overbruggen. De camera’s hebben we dus dat is het probleem niet.
Spaansepony schreef:ellepel schreef:heb je mijn reactie gelezen?
Heb je hier ervaring mee? Voordat ik de poep van onze hond mee ga nemen en verzamelen
Jester_ schreef:Je kunt ook de gemeente bellen. Die zijn verplicht je te helpen bij rattenoverlast, dat kost je niks