Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik hoop dat het na deze pijnstillers over gaat. En dat het geen maandelijks iets gaat worden.
purny schreef:Ik hoop dat het na deze pijnstillers over gaat. En dat het geen maandelijks iets gaat worden.
kimmie261 schreef:Let er wel op , dat als het gaat om een Solensia injectie , dat deze specifiek is tegen arthrose pijn , en dus niet veel zal doen bij spierpijn / spierblessures.
Jessix schreef:Hopelijk werkt het!
Hoe was ze toen ze weer thuis was? Mijn katten vinden in de auto en bij de dierenarts ook niet leuk (hebben geen paniek, maar zijn een soort ‘bevroren’) maar eenmaal thuis zijn ze het ook direct weer kwijt.
Lunameyza schreef:Als ik het goed begrijp heeft ze nu dus haar 2e injectie gekregen? Hoe ging het na de eerste, verbetering?
Als het helpt zou ik haar voorlopig wel maandelijks naar de DA brengen, ik zou mijn kat niet om deze reden (spierblessure) willen laten inslapen. Merk ook bij mijn katten dat de stress naar en bij de DA heel hoog is, maar zodra ze thuis zijn is het weer goed. Ik zou idd ook een kalmeringsmiddel overwegen, misschien helpt feliway?
Had de DA aangegeven dat de spierblessure zou moeten gaan herstellen als ze alleen pijnstilling krijgt en verder niet minder beweegt?
Cayenne schreef:Idd gewoon aankijken.
Als het werkt is dat het misschien toch wel waard. Ze kunnen er ook aan wennen en het is maar voor heel even.
Prairy schreef:En los in de auto meenemen, is dat een optie? Is ze dan rustiger?
En een tip om ze in het mandje te krijgen (als je die niet al kent tenminste) is mand op zijn achterkant zetten en poes met achterwerk er in laten zakken, met z'n tweeën is dit wel makkelijker.
purny schreef:Zelf prikken is geen optie zeiden ze.
Ik ga de behandeling afwachten en verder kijken