Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sasja0705 schreef:Qua drinken, heb jij ee mogelkheid om regenwater op te vangen?
Bjj mij hier binnen staat altijd water ter beschikking ( uiteraard niet in de onmiddelbare buurt van het eten) maarik stel vast, dat als hun buiten zijn in de achtertuin zij veel liever ( en dus meer) regenwater drinken
Marcella schreef:In plaats van borstelen kan je ook gewoon licht vochtige handen en dan even stevige aai beurt. Met kortharige katten moet je ook weer uitkijken om te veel weg te kammen. Mijn blauwe Rus dames mogen dus eigenlijk helemaal niet gekamd worden.
xoranlover schreef:Dit lijkt me een brit te zijn niet?
trustHim schreef:Voer is de allerbelangrijkste basis, katten drinken weinig en daarom is nat voer eigenlijk altijd te wensen boven brok. In brok zit ook vaak nog veel waar een kat niets mee kan. Plantaardige ingrediënten kan een kat niets mee. Het kan heel goed dat de ontlasting toch wat hard is en er daarom te hard geperst moet worden. Positie van je drinkbak kan ook verschil maken.
Let ook op bij voeding dat er voldoende taurine in zit, een kat kan dit niet / nauwelijks zelf aanmaken maar heeft dit in de spijsvertering wel nodig.
Ik wil eventueel best meekijken en kan je verhaal evt. Ook in de comunitie van mijn opleiding voorleggen ( voedingsadviseur hond en kat)
xLiez schreef:Mijn brit heeft dit ook, maar is bij haar gewoon de ondervacht. Regelmatig borstelen met een speciaal kammetje wil wel helpen