Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Ik vind het fokken altijd een dilemma, niks mooier om te zien voor bezoekers dan jonkies in de lente! Maar waar gaan de geitjes en lammetjes naartoe in de herfst?
troi schreef:Ik vind het fokken altijd een dilemma, niks mooier om te zien voor bezoekers dan jonkies in de lente! Maar waar gaan de geitjes en lammetjes naartoe in de herfst?
Thincla schreef:Wat ik altijd erg mis aan kinderboerderijen is het stukje dierenwelzijn en hier wat over leren. Vaak zie je bijvoorbeeld konijnen alleen in erg kleine hokjes. Zou mooi zijn als er juist getoond wordt hoe ze echt gehouden moeten worden zodat de Konijnen ook veel plezier hebben. Ook misschien leuke vrolijke bordjes waar kleine tekstjes op staan met feitjes over de dieren!
culaccino schreef:Ik zou het ook goed vinden als het goed rolstoeltoegankelijk is en dat er veel bankjes zijn. Ik snap dat kinderen tot de primaire doelgroep behoren, maar mijn hoogbejaarde oma vindt het ook heerlijk om op een bankje te kijken naar al die spelende kinderen![]()