Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annet_Dottie schreef:Matheno schreef:Van waar naar waar moet je gaan TS? Misschien kan ik of een andere bokker met auto wel helpen.
Ik woon in Groningen stad. Mijn moeder in een dorpje bovenin de provincie, plaatsnaam zet ik er even niet bij is zo'n regio ons kent ons en gigantisch roddeldorp dus anders graag pb. Het is 25 km van mij naar haar.
bonnielau schreef:Wat een lastige situatie. Ik ga proberen je een derde optie te geven. Voor nu je plan om Puck terug te nemen en ze eerst gescheiden te houden en te kijken hoe het gaat. Als het dan echt niet gaat kan je altijd nog op zoek naar een fijne plek waar je Puck wel nog kan zien. En wie weet gaat het wel goed doordat ze alle twee ouder zijn?
Poekkie schreef:Sourire schreef:Ik ga ook mee met de rest, terughalen. En waarom moet de kattenbak, krabpaal etc. mee? Die kan je toch altijd opnieuw kopen als het echt daarom gaat?
Wat vertrouwde geuren zouden anders wel positief zijn
Annet_Dottie schreef:lor1_1984 schreef:Dat kan ook door enkel een kleedje, mandje, speelgoed oid mee te nemen ipv de hele uitzet vd kat.
De hele uitzet is wel een klein beetje overdreven vind je zelf ook niet? Zoals hierboven al aangegeven is het niet mijn keuze dat Puck hals over kop hierheen terug moet dus ik weet niet waarom ik dan ook direct mag opdraaien voor een nieuwe kattenbak (voor tijdelijk), krabpaal etc? Ik zit ook in de uitkering en heb het momenteel net als velen financieel niet makkelijk. Daarnaast zoals hierboven ook aangegeven heeft ze de kattenbak van mij mee gekregen en zal Puck toch echt een kattenbak nodig hebben zolang ze gescheiden van Diola zit. Verder is de hele uitzet alleen een basic krabpaal en een mandje hoorHet is ook iets wat ik verwacht dat ik dat mee krijg, niet iets wat ik eis dat ik het mee krijg maar mijn moeder heeft altijd gezegd mocht Puck er niet meer zijn komt er geen nieuwe kat, dus telt daarin ook mee dat zij niet zoveel aan een krabpaal etc heeft om te bewaren. Maar als zij die liever op marktplaats zet dan aan mij mee geeft is dat aan haar. Alleen de kattenbak en haar vertrouwde mandje zou vooral handig zijn.