Arme schat dat ze toch even was geschrokken, daarna was ze gelukkig weer wat rustiger.
Het zal ook wel even wennen zijn, maar nu zal ze wel voorzichtiger zijn denk ik.

Beterschap!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Pb bokker Eileen eens.
Zij is dierenarts en heeft een jonge kat met geamputeerde poot.
In het topic, show je nieuwe kattenaanwinst, plaatst zij regelmatig mooie foto’s.
Heel veel sterkte.
Dimphyl schreef:Het enige waar wij 'last' mee hadden was dat hij in het begin soms echt pijn had, incl grote brullen en paniekerig verstoppen, er was niks aan de hand, da kon ook niks vinden, en het is vanzelf gestopt, dus waarschijnlijk fantoompijn.
Nu bijna een jaar later zie je er niks meer aan, veel mensen hebben in eerste instantie niet eens door dat er een poot mist. Wél lachen we hem dagelijks uit als hij tijden spelen probeert zijn speeltje te vangen met 'de verkeerde poot'
maliejane schreef:Dimphyl volgens mij is het bot wel tot de schouder weggehaald. Het flapje vind ik dus ook wat apart, maar heb geen idee of dat echt zo groot is of dat er ook wat vocht in zit. Gisteren was het mij ook niet echt opgevallen en op de foto lijkt het nog wel iets erger. Ik ga je topic in elk geval even doorlezen
Dimphyl schreef:Oh het zou inderdaad ook goed kunnen verrekenen en huid kunnen zijn, geloof wel dat Jekyll dat ook had. Heb helaas geen foto's meer van net na amputatie ivm gechrashte telefoon.
Dimphyl schreef:Fijn dat het zo goed gaat.Bizar hoe snel ze al weer 'normaal' zijn he.
Hou rekening met evt spierpijn, dat had onze Jack na de eerste paar dagen ook duidelijk, die hebben we dus echt moeten afremmen na een paar uur spelen/lopen, al het gewicht en beweging komt toch opeens op die ene poot terecht.
MirandaMalik schreef:Ahh wat fijn om te lezen!
Goed aangepakt ook, super dat ze op de slaapkamer kon, die rust is het belangrijkste.![]()
Blijf het bijzonder vinden dat ze zo sterk zijn.