Lukasje schreef:Wat bedoel je met dat Farmina stinkt ? Het voer zelf ?
Mijn hond eet het goed, heeft ook al diverse varianten gehad.
Geen idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
viphorse schreef:Onze honden deden het niet goed op farmina ze aten het goed maar ze poepen erg dun en de lucht die eruit kwam pfff.
Celtic connection deden ze het super op vind het een fijne brok ook mede door de glucosamine net als Acana classic poultry zit dat dan weer niet in maar ook erg goede brok en krijgt ook goede recensies op voerwijzer.
De Riverwood lijkt mij ook een goede brok
viphorse schreef:Ts misschien lees ik eroverheen maar waarom flexadin ?
Onze oudste krijgt dit maar die heeft 1 en al gewrichtsproblemen onze jongste een pup krijgt behalve zijn brok en in de avond zijn barf niets. Wel vul ik barf aan met nodige vetten , kruiden etc.
Mij is gezegd dat als voorbeeld celtic connection , Acana classic poultry ook als puppybrok kunnen dienen en onze pup doet het er goed op. Farmina is een goede brok alleen beide honden vergasten ons in de avond en poep was plat .
viphorse schreef:Onze oudste is ook aan ed geopereerd alleen wat je vaker ziet is dat het terug is gekomen alleen het is leefbaar voor hem . Hij krijgt een onderhoudsdosis metacam samen met flexadin en op goede dagen die er momenteel veel zijn ondanks vochtige weer krijgt hij voor 15 kg metacam terwijl hij er 55 weegt. Ik laat hem wel hond zijn en hij geeft mij aan wat hij aankan op een dag . Als hij keer wil spelen dan mag dat maar ik hou altijd hem in de gaten wat die doet en hoe hij dag erna is want dan doseer ik zijn beweging weer wel .
Ik zie nu hoe het is om een jonge gezonde pup te hebben die goed heb dat nog nooit meegemaakt . Super dat je je zo verdiept in voer en wat het beste is voor je honden !
kiwiwitje schreef:Bij groeipijn ligt t vaak aan de voeding/is dat met voeding op te lossen.
Omany schreef:kiwiwitje schreef:Bij groeipijn ligt t vaak aan de voeding/is dat met voeding op te lossen.
Dat is waar!![]()
Maar ik weet het gewoonweg niet. Ik kan geen brokken meer zien op mijn scherm, elk voer heeft wel iets
. Denk ik iets gevonden te hebben, zijn de reviews niet allemaal goed. Al weet ik natuurlijk dat niet alles alleen maar goede reviews kan hebben...
Mizora schreef:1.5:1.1 is helemaal prima, niets mis mee. Het de verhouding is keurig en het zit onder de max van 1.6 calcium.