De keus voor Smolke was eigenlijk een beetje hals over kop omdat de mannen overhaast bij ons kwamen dus met een doos kittens op schoot langs de Welkoop gereden.
Toen een voer gepakt wat een beetje gemiddeld was kwa prijs, om vanuit daar verder te zoeken. Maar ze doen het er top op, eerst de kitten variant, toen de adult en omdat er 1 wel eens durfde te spugen over op de sensitive. En ze delen een zakje felix natvoer voor het slapen gaan.
Niets dan complimenten van de dierenarts over hun conditie. En onze ene heeft nog al wat dierenartsen en behandelaars gezien. Na een aanrijding, gebroken poot en alle bijbehorende operaties en behandelingen (dus niets wat op ander voet voorkomen had kunnen worden).
Ze krijgen flink minder dan de aanbevolen hoeveelheid, meer eten ze gewoon niet, en zijn je weet wel katers van rond de 6 kilo. Ik vermoed dat deze grote tijgers hun dieet goed aanvullen met veel muizen
.In theorie kan het vast nog wel beter, maar ze doen het hier top op. Dus ik vind het prima zo.
), als de zak op is dan ga ik misschien op zoek naar ander natvoer dan Whiskas om daar wat meer van te geven.