Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonna schreef:Het heeft alleen tijd nodig. Dat is trouwens wel iets om je te realiseren. Ik wist van te voren dat het lastig ging zijn, maar dat kan je natuurlijk ook overvallen. Daar moet je wel tegen kunnen.
bloemm schreef:Mijn man en ik hebben nu afgesproken dat we in ieder geval wel over een paar weken even bij het nestje gaan kijken, gewoon kijken wat voor gevoel we erbij krijgen en of we het écht willen. Ik ben wel zo rationeel dat ik niet meteen verliefd wordt op een pup en niet meer kan nadenken dus dat is fijn.
meggiemeg schreef:bloemm schreef:Mijn man en ik hebben nu afgesproken dat we in ieder geval wel over een paar weken even bij het nestje gaan kijken, gewoon kijken wat voor gevoel we erbij krijgen en of we het écht willen. Ik ben wel zo rationeel dat ik niet meteen verliefd wordt op een pup en niet meer kan nadenken dus dat is fijn.
Ik hoop dat als je een pup in je armen hebt je ook zo sterk staat.
meggiemeg schreef:bloemm schreef:Mijn man en ik hebben nu afgesproken dat we in ieder geval wel over een paar weken even bij het nestje gaan kijken, gewoon kijken wat voor gevoel we erbij krijgen en of we het écht willen. Ik ben wel zo rationeel dat ik niet meteen verliefd wordt op een pup en niet meer kan nadenken dus dat is fijn.
bloemm schreef:@mywishmax
Ja daar ben ik mij ook van bewust, vooral de eerste tijd wordt het toch harder werken. Dat is nu het voordeel van mijn teef; ik hoef dr maar aan te kijken en ze weet wat ze moet doen. Ze is nu ook heel stabiel. Ik heb 4 opvanghonden gehad (elke keer max 2 weken) en hoewel ik echt moeite had met 1 om die weg te doen wist ik wel dat hij voor wat ik met de hond doe (veel naar buiten met de paarden, lange wandelingen) niet geschikt was. Als ik weet dat ze het ergens anders ook goed hebben is dat prima voor mij. Mijn teef was elke keer wel even down als de herplaatser wegging, daarom doe ik dat nu niet meer.
MyWishMax schreef:Neem jij elke pup die je in armen krijgt wel mee dan?
bloemm schreef:Ja, dat denk ik wel! Ik kwam toen ook bij de jack russels en die waren mega schattig en lief maar toch hield iets me tegen en heb ik nu geen spijt. Ook als ik puppy's tegenkom op cursus denk ik niet oooh die wil ik ook! Het moet een hele bewuste keuze zijn waar we 100% achter staan.